ВХОД
Вернуться

Про надання роз"яснення

TERAINKOGNITO TERAINKOGNITO
13 ноября 2014, 19:53
без оценки
Відповідь з Приватбанку на мій запит:
«Шановний клієнте!
Згідно стандартів повернення, Фідобанк повинен відправити запит на наш Банк (оформити фінансову претензію).
З даного питання рекомендуємо звернутися в Ваш Банк і уточнити, чи був поданий такий запит на повернення.
Якщо така заявка була подана, рекомендуємо очікувати її обробки.
Заяви з фінансових претензій обробляються до 180 днів.
З повагою, ПриватБанк»
Прошу повідомити пункт, статтю нормативного документу, яким передбачено розгляд фінансових претензій 180 днів?

А також прошу повідомити чи відноситься запит до фінансових претензій.

А ще краще поверніть мені кошти в сумі 1100, 00 грн.

Комментарии (2)

+
0
stromba
stromba
13 ноября 2014, 20:12
Алекс, Запад
#
На сайте приват банка есть условия и правила обслуживания клиентов. Попробуйте поискать ответ на ваш вопрос там. Думаю еще много чего интересного узнаете.
+
0
sergunya73
sergunya73
14 ноября 2014, 09:05
#
А Ви ще з десяток звернень про свої 1100 грн. напишіть. Тоді Вам точно роз«яснять і статтю, і нормативи.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд