ВХОД
Вернуться

Верніть гроші!

hansfilips hansfilips
4 ноября 2014, 13:54
без оценки
Хотіла перемістити депозит із Приватбанку до іншої банківської установи. Дочекалися закінчення строку договору, по телефону повідомили про необхідність замовлення суми готівки до видачі і… працівник банку Семенюк Катерина Михайлівна саботує видачу грошей при закритті депозиту. Два дні відвідую офіс регіонального управління (попередньо замовивши кошти) і щоразу отримую повідомлення про технічні проблеми при закритті рахунку. Оскільки сума депозиту немаленька, кожен день втрачаю по 100 грн. за відсотками по депозиту. Це політика банку чи некомпетентність спеціаліста? Хто відшкодує втрачені кошти?
Ответ банка
ПриватБанк
4 ноября 2014, 15:34
Шановний клієнте, добрий день!
Дякуємо за звернення!
Наші фахівці займаються Вашим питанням, але точних термінів його рішення, на жаль, назвати на поточний момент не можуть. Ми обов'язково повідомимо Вам, як тільки отримаємо відповідь. Питання залишається на контролі і як тільки проблема буде вирішена, з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк

Комментарии (1)

+
0
Сергей       ----
Сергей ----
5 ноября 2014, 20:15
-----
#
Обратитесь к юристу. Юрист сообщит вам точные сроки решения вашей проблемы в отличие от «специалистов банка». Вы сохраните нервы, а юрист получит удовольствие опуская «специалистов» банка.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд