ВХОД
Вернуться

Навіть gold статус не захистить від бардака.

oep2009 oep2009
26 октября 2014, 09:06
без оценки
Позавчора спробував розрахуватись однією з карток — отримав смс про перевищення ліміту.
Вчора спробував розрахуватись іншою — таке саме смс з відмовою.
Зателефонував 3700 — після ввічливого привітання і переадресації на голд обслуговування — запевнили, що все відновлять. Чому мене не повідомили про блокування моїх же карток — не відомо.
Через годину смс — у розблокуванні відмовлено.
Ідентична розмова з 3700 — ідентична відповідь. Через годину ідентична відмова.
Третя розмова з 3700 — відповідь: прийдіть з паспортом в приват, перевипустіть картки.
Звичайно прийду — закрию рахунки, і фірми своєї також.
Звісно, заблокували мені копійки (300 грн.), я не олігарх і мої гроші банку погоди взагалі не роблять. Але для мене важлива оперативність і впевненість у банківському обслуговуванні. Не хочу по тричі бігати в банк і пояснювати, що я не верблюд — коли на картках буде значима сума.
В приват24 зайти також не можу — ввожу всі паролі і смс коди, а процедура поновлення парорлю запускається по колу.
Таке от відношення до голд клієнта.
Ответ банка
ПриватБанк
26 октября 2014, 10:01
Шановний клієнт, добрий ранок!
Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта.
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua контакти для зв'язку, вказавши посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк

Комментарии (2)

+
0
oep2009
oep2009
26 октября 2014, 10:30
#
Я вже тричі спілкувався з Вашою службою підтримки. Оттримав остаточну відповідь — прийти з паспортом у відділення і перевипустити картки. Мої дані — Олійник Євгеній Петрович, Ужгород. Картки — 4133, 9985. Перевипуск карток — платний. Повідомлення про блокування моїх карток банком до моменту мого звернення я не отримував. Вважаю, що в такій ситуації я мав бути негайно повідомлений про факт блокування і час розблокування. Натомість, я змушений був випитувати у Вашій службі підтримки інформацію «що трапилось?». Двічі отримував недостовірні запевнення про розблокування карток протягом дня, з незрозумілих причин втратив доступ до приват24, а тепер ще й буду змушений заплатити за перевипуск карток? Звісно, що воно мені не потрібно.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
26 октября 2014, 11:03
ПриватБанк
#
Євгеній Петрович, дякуємо за зворотній зв'язок!
Наші фахівці займаються Вашим питанням, але точних термінів його рішення, на жаль, назвати на поточний момент не можуть. Ми обов'язково сповістимо Вас, як тільки отримаємо відповідь. Питання залишається на контролі і як тільки проблема буде вирішена, з Вами зв'яжеться співробітник банку.
З повагою, ПриватБанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд