ВХОД
Вернуться

НЕЛОЯЛЬНІСТЬ ДО КЛІЄНТІВ ГОЛД (част.1)

Alexey63 Alexey63
19 октября 2014, 22:07
2
Хочу звернутись з проханням до керівництва ПРИВАТу проявити на ділі лояльність до власників золотих карток, які мають діючі депозити на своїх рахунках.
На даний момент абсолютно не відчувається жодної лояльності до власників голд карток.
Читаючи таблички, розставлені скрізь по відділеннях (ДЕПОЗИТИ ТА ГОЛД КАРТКИ ОБСЛУГОВУЮТЬСЯ ПОЗАЧЕРГОВО) пригадується старий анекдот… а за забором дрова. В дійсності, в відділеннях ПРИВАТу, це правило не працює. Більше того: щоб потрапити до персонального мененджера потрібно чекати в загальній черзі навіть з питанням відкриття чергового валютного депозиту, в касу-така ж сама ситуація.
ПРОШУ ДАТИ ОФІЦІЙНЕ РОЗ'ЯСНЕННЯ ЩОДО ПОЗАЧЕРГОВОСТІ ОБСЛУГОВУВАННЯ ГОЛД КЛІЄНТІВ.
Маючи депозит в ПРИВАТі в кілька тисяч доларів, я не можу купити всьго 200дол. в касі банку, тому що ці 200 вже продані особам по пред'явленню паспорта, які не є клієнтами банку або студентам, котрі мають карточку та отримують по ній стипендію.(продовження в част2)
Ответ банка
ПриватБанк
20 октября 2014, 10:37
Добрий день, шановний клієнте!
На поточний момент, обслуговування клієнтів рівня Gold проводиться без черги у операціоністів, обслуговування в касі проводиться на загальних підставах. Також, в частині продажу валюти, ПриватБанк не може встановлювати пріоритети в обслуговуванні тих чи інших клієнтів, так як це буде суперечити чинним інструкціям НБУ. Приносимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою, ПриватБанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд