ВХОД
Вернуться

Машину в оренду за кордоном не брати

ihudak ihudak
10 октября 2014, 09:29
1
Мав необережність скористатись картою Привату, хоч раніше для цієї мети користувався картами інших банків.

1. оплатив оренду машини перед поїздкою (через інтернет, інтернет-картою). Все пройшло.
2. приїхав до Бундеса, взяв машину. Орендодавець взяв дані карти і наступного дня зняв 700 євро. Тут все нормально. По страхівці є франшиза, і орендодавець відповідну суму блокує для гарантії (але не знімає).
3. через тиждень я машину повернув. Претензій не було. Орендодавець пообіцяв, що ті 700 євро будуть розблоковані
4. Пройшов майже місяць. сума далі заблокована. Орендодавець стверджує, що він нічого вже не тримає.

раніше, коли орендував автомобілі картами інших банків, кошти розблоковувались інколи за тиждень, інколи за півтора. Якщо їхав надовго, і машину брав на 2-3 чи більше тижнів, мені кошти вертались ще до того, як я здавав машину.
А Приват чомусь не може.
Звертався до служби підтримки. Сказали, що Приват автоматично кошти не вміє повертати. Треба писати листа і просити. Вже написав їх 3, а 700 євро досі заблоковані банком.

Не беріть в оренду авто за допомогою приватівських карт!
Ответ банка
ПриватБанк
10 октября 2014, 09:41
Доброго ранку, ybrjkfq1956!
Дозвольте нам докладніше розглянути ситуацію. Направте, будь ласка, на нашу пошту help@pb.ua, посилання на відгук, номер карти і Ваші контактні дані.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (17)

+
0
ihudak
ihudak
10 октября 2014, 10:28
#
Доброго ранку.
Листа відправив. Вже 4-го по цій проблемі
+
0
Maryasha
Maryasha
10 октября 2014, 11:52
#
Напишите, пожалуйста, картами каких банков вы пользовались. Тоже задолбали эти заблокировки, которые после просьбы разблокировать банк вообще не видит. Вообще тяжело отслеживать, что сумма уже разблокирована. Полная неразбериха, когда много сумм проходит.
+
0
ihudak
ihudak
10 октября 2014, 14:25
#
Користувався картами Райфайзен Банк Аваль, Ерсте (до того як він став Фідо), Кредобанк, Ідеябанк. Жоден з них не вимагав листів в подібних випадках, і кошти повертались автоматично. Інколи ще до того як здав машину.

Подібне може виникнути ще на автоматичних заправках. Вони блокують 100 євро, а коли машину заправив, знімають (окремою транзакцією) вартість пального. 100 євро потім повертають. Під час тої ж поїздки за заправки розраховувався картою іншого банку, то 100 євро повернулись до того, як я встиг виїзати за межі заправки.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
10 октября 2014, 12:27
ПриватБанк
#
Maryasha, добрый день!
Нам сложно прокомментировать сложившуюся ситуацию, так как указанных данных недостаточно, чтобы идентифицировать Вас как клиента.
Позвольте, пожалуйста, нам решить возникшие вопросы. Сообщите на help@pb.ua описание ситуации и Ваши контактные данные, указав ссылку на отзыв. Заранее благодарим Вас за обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.
+
0
Maryasha
Maryasha
10 октября 2014, 13:16
#
Эта ситуация не решается. Постоянно одно и то же. Я все время где-то ищу суммы.
А ответ прост. Сделать для клиентов открытую систему, чтобы все отображалось понятно, а не как в выписке в приват, шиворот-навыворот. Оперционист мне сообщает данные, которые у меня совершенно по другому отражаются. Зачем этот бред?
Я хочу видеть в правой колонке доступную сумму, а не то минус, то плюс. Хочу видеть заблокированные суммы. В чем состоит проблема отображать все по дебильному? В смс одна сумма остатка, в выписках вторая, у операциониста третья. Вот в чем ваша основная проблема. В том, что нет порядка в выписке, нет оповещения, что сумма разблокирована (потом не понятно, где ее искать, чтобы проверить), нет данных, когда произошел возврат средств. Когда человек делает много операций, ему приходится создавать свой банкинг, чтобы что-то понимать.
+
0
ihudak
ihudak
10 октября 2014, 14:29
#
До речі, за відкриту систему плюсую.
блоковані суми не видно. Транзакції на згадані 700 євро в Приват24 я не бачу. Просто чомусь сума по виписці відрізняється від залишку по карті.
в онлайн-банкінгу всіх банків, картами яких я користуюсь (крім Ерсте-Фідо) я можу бачити окремо заблоковані суми, і побачити, за що саме їх заблокували. В Приват24 це чомусь велика таємниця.
+
0
Maryasha
Maryasha
10 октября 2014, 15:33
#
Некоторое транзакции даже банк не видел… часа 2, потом другой оператор увидел. Несколько транзакций только за этот год были видны только в смс(((.
Какой вам банк нравится больше? Хорошая система онлайн и поддержка для меня очень важно.
Рассматриваю райфайзен и Прокредитбанк, так как там больше всего положительных отзывов. Особенно у второго.
+
0
ihudak
ihudak
10 октября 2014, 16:30
#
По системі онлайн і по тарифах — Ідея банк.
по обслуговуванню — Аваль, Кредобанк.

Ідея: не бере комісій за зняття готівки (в тому числі за кордоном), не бере комісій на конвертацію валют. Відносно непоганий онлайн-банкінг (не такий як Приват24, звісно, але може бути)

Аваль: відділення прямо під моїм офісом (поверхом нижче). Я в добрих стосунках з персоналом, та й загалом служба підтримки хороша. Онлайн банкінг гірший, ніж в Ідеї, але прогресує. З ними працюю вже 13 років.

Кредобанк: позитивні сторони такі ж як в Авалю, крім:
— тарифи суттєво вищі
— стабільності в тарифах такої немає
— відділення від мене далеко

Прокредит — не можу нічого сказати. Не працював з ними.

Ще Укрексім непоганий, але дуже дорогий (мабуть найвищі тарифи в Україні). Єдиний плюс — в них завжди є гроші (в лютому, коли в банкоматах інших банків було порожньо — Укрексім гроші видавав). В кризу 2008-го року Укрексім один з небагатьох не затримував платежів і мав готівку в касах та банкоматах.

Зараз активно працюю з Авалем, Ідеєю, Кредобанком та Приватом. З Приватом та Ідеєю менше, ніж рік.

Найбільше подобається Аваль в першу чергу стабільними тарифами та відсутністю дитячих проблем. Підписався на обслуговування — і не треба пильнувати, чи не ввели ще якусь комісію, чи не поміняли часом тариф. З 2001-го року комісія за зняття готівки 0.5% і жодного разу не мінялась. Приват в цьому плані постійно штормить. То несподівано вводять 1% за поповнення депозиту з карти, то скасовують і гроші вертають. Ніяк з тарифами визначитись не можуть. Нестабільність в банках завжди відлякує…
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
10 октября 2014, 13:47
ПриватБанк
#
Maryasha, нам жаль, что у Вас сложилось негативное мнение о нашем банке.
Позвольте нам предметно рассмотреть все Ваши нерешенные вопросы и оказать помощь в их решении. Пожалуйста, уточните нам на почту help@pb.ua суть вопроса и контактные данные для обратной связи, указав ссылку на отзыв.
Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.
+
0
ihudak
ihudak
10 октября 2014, 14:18
#
З банку прийшла відповідь про те, що я написав перші 3 листи некоректно. В чому саме полягала некоректність не зовсім зрозуміло. Писав, що сума заблокувалась як депозит для фрашнизи, служба підтримки банку вимагає писати про якісь послуги, які я ніби-то оплатив, але не отримав.
Насправді, то є зовсім інша ситуація. Проте, я написав як хотів банк.
Незрозуміло чому прогресивний Приват вимагає листів, щоб розблоковувати кошти, коли в інших банках це проходить автоматично і значно швидше.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
10 октября 2014, 14:58
ПриватБанк
#
Ihudak, на жаль, в раніше складеному Вами листі, була невірно вказана валюта заблокованої суми. На даний момент, ми бачимо, що лист було заповнено вірно і питання знаходиться в роботі у наших співробітників. Регламент обробки поданої Вами заявки становить 2 банківські дні.
З повагою, Приватбанк.
+
0
ihudak
ihudak
10 октября 2014, 15:14
#
Перепрошую, щодо невірно вказаної валюти, це не зовсім правда. Ось мій перший лист:

«11.09 картою ХХХХХХХ я оплатив оренду авто ХХХХ євро. Оплата через iнтернет. 14.09 орендодавець заблокував 700 євро для франшизи. Деталi: карта ХХХХХХХХ, 15/09/14 907.24 ДОЛЛ код авторизацiї ХХХХХ торгова точка ХХХХХХХХХХХХХХХХХХ. Сума досi заблокована, хоч орендодавець стверджує, що давно вiдпустив її. Коли розблокує банк? Ранiше користувався картами ХХХХ, вони розблоковували за тиждень без нагадувань.Виглядає, що варто до них повернутись?»

Тобто, я написав, що:
— орендодавець заблокував 700 євро (що є правильно, оскільки то німець, і він блокував в євро, про що мені прийшла СМС).
— в деталях транзакції я вказав 907.24 ДОЛЛ, що теж є правильно, бо це є валюта заблокованої суми.
В листі я надав повну інформацію, в тому числі валюту заблокованої суми я вказав вірно.

Проте, все ще незрозуміло, чому за таке блокування треба писати листи? Блокування-розблокування — це звичайна операція, яка (особливо для подорожуючих за кордоном) трапляється по декілька разів в кожній подорожі. Приват — це єдиний банк, який на такій операції створює клієнтам проблеми.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
10 октября 2014, 16:30
ПриватБанк
#
Ihudak, розблокування суми проводиться автоматично по закінченню 30 днів після здійснення операції. У разі, якщо клієнт бажає розблокувати суму заздалегідь, банк просить його скласти відповідний лист, за результатами обробки якого, сума буде розблокована в перебігу 2 банківських днів. З повагою, ПриватБанк.
+
0
ihudak
ihudak
10 октября 2014, 16:45
#
При розмові зі службою підтримки в чаті, я зрозумів, що автоматично не розблоковується:
«- Так вірно це вони, для того щоб повернути цю сумму потрібно написати листа»
альтернативи листу не було.

Загалом, правило «до 30-ти днів» прописано в інших банках. Проте, в реальності, кошти завжди повертались значно швидше. Максимальний термін на моїй пам'яті — півтора тижні (машину тоді орендував на 2 тижні, тобто кошти повернулись ще до того як я здав машину). Мінімальний термін — декілька хвилин (на автоматичних заправках).

Якщо Приватбанк дотримується правила 30 днів буквально, то я ситуацію зрозумів. Дякую за роз'яснення. Нажаль, з таким правилом я навряд чи ризикну активно користуватись картою Приватбанку за кордоном. Адже під час останньої поїздки кошти мені блокували:
— за оренду автомобіля
— 2 готелі
— декілька заправок.
Загальна сума заблокованих на 30 днів коштів склала б майже 3000 євро при тому, що сама поїздка тривала всього лиш тиждень. На щастя, всі інші блокування знімались дуже швидко.
+
0
Maryasha
Maryasha
10 октября 2014, 15:36
#
Странно. Про валюту мне писали, что все равно какую указывать. Указываю как доллары, так и гривны. Правила меняются каждый день.
Заявки на разблокировку подаю часто, так как многие иностранные магазины блокируют две суммы и одну из них списывают.
+
0
ihudak
ihudak
10 октября 2014, 22:15
#
Кошти вже розблокували. Все можна робити швидко. Шкода, що для цього довелось велику бучу здіймати
дякую
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
11 октября 2014, 17:48
ПриватБанк
#
Ihudak, раді що Ваше питання успішно вирішилось і сподіваємось що подальша співпраця із банком буде мати лише позитивний досвід.

З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд