ВХОД
Вернуться

ПриватБанк НАЙКРАЩИЙ банк України

Богдан БОГДАН Богдан БОГДАН
19 сентября 2014, 17:49
5
Сервіс банку зручний та доступний, кошти з депозитів банк повертає вчасно не має значення в якій валюті був депозит, повертають його на вимогу клієнта. І хоча є у відділенні черги, але забрати свої гроші можна гарантовано. Система Приват 24 є надзвичайно зрозумілою і доступною навіть для людей пенсійного віку. Платежі можна провести без затримок в автоматичному режимі, а як зручно користуватися регулярними платежами, які списуються у визначений день, їх можна легко призупинити і відновити, долучити до них альтернативну картку, визначити ліміт списання коштів для платежів по заборгованості. БУЛО Б ДУЖЕ ДОБРЕ І ЗРУЧНО ВСТАНОВЛЮВАТИ НЕ ТІЛЬКИ ДЕНЬ СПИСАННЯ РЕГУЛЯРНОГО ПЛАТЕЖА, АЛЕ І ГОДИНУ КОЛИ ВІН БУДЕ СПИСАНИЙ. Наприклад 20 число кожного місяця о 8 годині 30 хвилин. Клієнт знає коли на карту протягом дня поступлять кошти і йому зручно буде завбачливо встановити годину коли буде знятий регулярний платіж. Я думаю, що технічно це можна встановити. Взагалі дякуємо за обслуговування!
Ответ банка
ПриватБанк
20 сентября 2014, 10:04
Богдан, добрий день!
Раді, що наша робота спонукала Вас написати позитивний відгук. Впевнені, що Ви ще не раз зможете відзначити позитивні моменти в роботі з нами!
При цьому Ваше зауваження не залишиться непоміченим і буде прийнято до уваги. Окремо зауважимо, всі свої пропозиції, Ви можете залишати на нашому офіційному сайті www.pb.ua/, в розділі «Питання? Скарги? Пропозиції?».
Задоволений клієнт — мета роботи банку і ми щодня намагаємося вдосконалювати наш сервіс і покращувати якість обслуговування для досягнення цього результату.
З повагою, ПриватБанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться