ВХОД
Вернуться

Приват Банк прикриває шахраїв???!!!

sunlightvici sunlightvici
18 сентября 2014, 12:13
без оценки
Доброго дня!
Мої права як споживача були порушені одним із клієнтів Вашого банку — салон Оболонський проспект 16, карт рах 2222********9891). Порушено зокрема положень ст 11 та ст 17 Закону України «Про захист прав споживачів». Що призвело до виникнення ситуції, яка несе загрозу мені, Терещенко В.В. — споживач, та Приват Банку.
Мною подано заяву до правоохоронних органів (номер справи 36275 от 12.09.2014), також готуються заяви в податкову оболонського району для проведення перевірки та встановлення факту провадження неліцензованої діяльності та прокуратуру, а також позов до суду.
На підставі порушення моїх прав як споживача та клієнта Приват Банку та факту шахрайства з боку салону на Оболонськму проспекті 16 вимагаю припинити операцію з перерахунку грошових коштів з мого рахунка на рахунок салону Оболонський проспект 16, карт рах 2222********9891.

Більше того з умовами договору, номер якого вказаний на чеку, мене так і НЕ було ознайомлено
Ответ банка
ПриватБанк
18 сентября 2014, 14:06
Шановний клієнт, добрий день!
Для уточнення деталей і надання консультації, в телефонному режимі, з Вами зв'язався наш співробітник. Абсолютно вірно, що Ви звернулися до правоохоронних органів для розгляду і порушення кримінальної справи. Інформація з Вашого питання також була спрямована на розгляд відповідальним фахівцям.
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією.
З повагою, ПриватБанк

Комментарии (1)

+
0
leonid63
leonid63
5 февраля 2015, 19:43
Леонид
#
Банк – шахрай це ПриватБанк! Банк не захищає своїх клієнтів, а приховує шахраїв! При зверненні на 3700 нема миттєвих дій та співробітники Банку посилають до відділень міліції. Внутрішня служба безпеки не виконує будь-яких дій, по телефону відповідають, що протягом місяця ви отримаєте повідомлення, але мабуть це буде повідомлення про свою некомпетентність та нездатність щось зробити, бо справжня безпека здійснюється не за місяць, а за більш короткий проміжок часу. При перерахуванні коштів на шахрайський рахунок не відбувається телефонного або СМС-повідомлення про підтвердження фінансових операцій із переведення коштів. Це є пряме сприяння в шахрайстві.
В інтернеті достатньо доказів, що банк не вчинює дій щодо виявлення шахраїв. Шахрай має рахунок в ПриватБанку тож при звернені громадян банк має можливість виявити та за допомогою міліції притягнути до відповідальності, але відповідь розглянемо на протязі місяця. Підтвердження про бездіяльність банку ви найдете в інтернеті.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд