ВХОД
Вернуться

Жахлива техпідтримка в онлайн чаті!

UFO UFO
17 сентября 2014, 18:14
1
Користуюсь приват-24 вже більше року!
Інтерфейс приват-24 перекладений на українську мову лише частково.

99% працівників в онлайн техпідтримці — не компетентні!
Так звані спеціалісти на мої питання відповідають по різному якщо чогось не знають вони придумують відповіді на ходу.Також вони відповідають на чітко поставленні питання та задають питання які не стосуються проблеми, інколи у них взагалі відсутнє логічне мислення. Здебільшого вони хочуть щоб від них відчепились, а не допомогти вирішити проблему.

Доведіть до керівництва банку щоб воно відправило всіх спеціалістів хто відповідає в онлайн чаті на перекваліфікацію або замінило на компетентних!
Ответ банка
ПриватБанк
18 сентября 2014, 09:52
Шановний клієнт, добрий день!
Напевне Ви зіткнулися з негативним досвідом співпраці з банком.
Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua короткий опис ситуації, щоб ми могли перевірити інформацію і вирішити питання.
З повагою, ПриватБанк

Комментарии (3)

+
0
Сергей       ----
Сергей ----
17 сентября 2014, 20:05
-----
#
Это спец. школа идиотов
+
0
mastermind
mastermind
17 сентября 2014, 20:16
#
Не надо гнать на Приват24! Надо уметь им пользоваться!
+
0
cat1
cat1
17 сентября 2014, 20:18
#
Уважаемый, скажите спасибо, что банк выполняет свои обязательства перед вкладчиками, а что касается качества обслуживания и языка интернет-банкинга то это вещи второстепенные. В какой стране живем — такое и обслуживание. Если бы вы писали это в США на банк это был бы другой разговор, а на Украине — думаю не актуально.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд