ВХОД
Вернуться

злочинна бездіяльність

люба Гриник люба Гриник
4 сентября 2014, 23:55
1
Я хочу розповісти про проблеми, які виникли у мене як у клієнта «Приватбанку». Сталася ситуація, яка кидає тінь на Приватбанк, тому що через бездіяльність окремих працівників банку, служби безпеки банку фактично гроші «Приватбанку» використовуються для фінансування сепаратизму.
12 червня 2014 р. о 17год 29хв. на мій телефон як засновника приватного підприємства поступив дзвінок з телефону центрального офісу Приватбанку про спробу списання коштів у сумі 106212,76грн. на користь фірми з м.Добропілля Донецької обл… Після заперечення мною факту формуваня даного платежу платіж був скасований. Працівник банку, яка представилась Надією тричі скасовувала даний платіж, що видно із історії платежів. При цьому вона попередила, що такі випадки почастішали і порадила поміняти пароль.Що мною і було зроблено. Крім того я повідомила керівника свого відділення про дану ситуацію.Однак будь-яких дій для блокування спроб шахрайського списання працівниками не було здійснено.
А через годину о 18год 57 року з рахунку мого підприємства сталось несанкціоноване списання коштів в розмірі 108200 грн. коштів кредитного ліміту, наданого нашому підприємству без належного інформування про збільшення кредитного ліміту, на користь тієїж фірми з м.Добропілля Донецької обл… При цьому платіжки були ідентичні. Одразу ж про дану подію я повідомила на телефон гарячої лінії 3700. Я тричі дзвонила, просила заблокувати платіж, однак жодних дій щодо припинення шахрайського списання коштів працівниками «Приватбанку» не було зроблено. Як пізніше з’ясувалося, гроші знімалися в Краматорську до 2год 30хв. ночі в банкоматах.
І тільки через п’ять днів у вівторок 17 червня 2014р. служба безпеки «Приватбанку» в Івано-Франківській обл. почала службове розслідування. Дане службове розслідування велося дуже повільно і завершилось формальною відпискою з порадою звернутись до правоохоронних органів. При цьому жодного навіть натяку у відповіді не було про роль працівника Приватбанку Надії у шахрайських діях не було.
У мене невелике підприємство, яке ніколи не користувалося кредитами чи коштами кредитного ліміту, але завдяки бездіяльності банківських працівників у мене зараз на рахунку «мінус 107000 грн.» на які нараховують проценти. Такі дії Приватбанку паралізували роботу мого підприємства, поставивши на грань банкрутства.
І ще одне, чомусь саме в день крадіжки кредитний ліміт був без жодного попередження збільшений до 107000 грн.
Я твердо переконана, шо несанкціоноване списання є виною працівників банку – Надії з центрального офісу та керуючого філією, які нічого не зробили щоб запобігти шахрайським діям, хоча вони бачили, що має місце несанкціонований доступ до системи клієнт банк. Саме через їх бездіяльність були списані кошти з мого рахунку. Ці кошти Приватбанк тепер вирішив повісити на мене, ще й проценти нараховує. Адже для Приватбанку головне, щоб « ущерб банку не был нанесен», а питання збереження коштів клієнта не входить у їх обов»язки. Особливо, коли є на кого повісити вкрадене з їх допомогою
Ответ банка
ПриватБанк
5 сентября 2014, 10:22
Любов, добрий день!
Нам щиро шкода, що Ви зіткнулися з настільки несприятливою ситуацією.
ПриватБанк активно бореться з шахрайством. Ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства і використовуємо весь арсенал заходів щодо запобігання крадіжки коштів наших клієнтів, але і клієнти повинні дбати про безпеку своїх грошей.
За Вашим зверненням було проведено службове розслідування, про результати якого Ви проінформовані в телефонному режимі.
Банк завжди готовий до співпраці на основі взаємних дій у відповідності до законодавства України.
Деталі службового розслідування надаються за запитом суду або правоохоронних органів.

Дякуємо за звернення!
З повагою, ПриватБанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд