ВХОД
Вернуться

некомпитентність співробітників

merys merys
3 сентября 2014, 17:37
1
Жах. Співробітники порушують закон України «Про баківську таємницю»ст.60. При намаганні зробити зауваження співробітнику, виявилось, що озвучена сума 3-їй особі на 500грн більша, ніж сума яку озвучили мені( оплати не проводились) По проханні перевірити, стан мого рахунку на данний момент, у відповідь мені відмовили і поклали трубку. Це хамство зі сторони співробітника.
Ответ банка
ПриватБанк
3 сентября 2014, 17:52
merys, доброго дня!
ПриватБанк діє виключно в рамках чинного законодавства України, згідно інструкцій, норм і правил, встановлених НБУ та іншими регулюючими органами.

Як ми зрозуміли із звернення, Ви є власником платіжної картки «Універсальна».
Згідно чинного договору, при використанні кредитних коштів, після виходу з пільгового періоду, потрібно щомісячне внесення коштів. При необхідності Ви маєте можливість внести не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальними платежами в розмірі 5% від залишку заборгованості, але не менше 50 грн.

Якщо були порушені умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі і надалі дотримуватися правил погашення (http://pb.ua/platezhnie-karty/universalna/).

Окремо зауважимо, що Банк може будь-яким чином доводити до відома третіх осіб інформацію про заборгованість Позичальника за договором, у разі порушення Позичальником будь-якого із зобов'язань (відповідно до умов та правил надання банківських послуг пункт 1.1.3.2.6.).

Щоб перевірити інформацію саме по Вашій карті, просимо повідомити нам на help@pb.ua, вказавши посилання на відгук, її номер, суть питання і контакти для зв'язку. Після опрацювання зазначеної інформації ми зможемо надати відповідь по суті.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд