ВХОД
Вернуться

Приємно вражений

Олександр Ковпашко Олександр Ковпашко
17 августа 2014, 10:15
4
Коритуюсь послугами Приватбанку більше чотирьох років.
В режимі використання виключно Приват24 і терімналів самообслуговування не виникало серйозних проблем і мене дуже дивувала та кількість негативних відгуків, яка написана про цей банк.
Останні два роки активно користуюсь кредитним лімітом по карті «Універсальна» — жодного разу не платив за це ні копійки. Головне не забувати, що користуєшся грошима банку і відповідально ставитися до сроків погашення заборгованості.
Після чотирьох років заощаджень на депозитному рахунку я вирішив зняти більшу частину коштів. Якраз за тиджень до закінчення чергового строку вкладу зі мною зв’язалися працівники відділення на площі Слави, де він був оформлений, і запропонували переоформити вклад на більш вигідних умовах.
Коли я сказав, що мені не дуже зручно їхати до них, запропонували приїхати до мене на роботу і провести всі операції у відделаному режимі!
Чесно кажучи я не повірив своїм вухам, кілька разів перепитав і уточнив деталі, але мені не здалося.
До мене на роботу приїхала начальник відділення Губчук Надія Дмитрівна, відповіла на всі мої запитання, видала дві Gold карти за власною ініціативою (універсальну і для виплат), перерахувала на карту для виплат весь вклад, частину грошей, як я і хотів, оформила на новий термін.
Після цього у відділенні на вул. Федорова я без зайвих питань зняв заздалегідь замовлену суму залишку вкладу на карті для виплат. До речі касири були ввічливими і посміхалися — з такими приємно мати справу.
Єдине, на що я напоровся — це ліміт на зняття готівки з карти, зміна якого за заявкою по телефону зайняла чомусь майже 40 хвилин. Оператори попереджали спочатку про 5-10 хвилин, потім 15-20, потім до 30 хвилин. Дивно, що різні люди називали різні періоди очікування.
Вцілому Приватбанк мене приємно здивував, за що йому і дякую!
Ответ банка
ПриватБанк
17 августа 2014, 10:26
Доброго ранку, okovpashko!

Дякуємо за відгук! Ради, що така висока оцінка нашої роботи є для Вас очевидною. Будемо старатися і далі надавати Вам і всім клієнтам нашого Банку такий рівень сервісу, який заслуговує тільки такої оцінки.

З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (2)

+
+4
Stanislav1986
Stanislav1986
17 августа 2014, 10:58
#
, приват готов даже приезжать ночью, главное что бы вы подписали бумажку!!! Вы всё прочитали что в договоре с банком?(нечего вы не читали), а вот потом не скулите)
Ладно я, я подписывал в 2004, но в наше время иметь дело с… это вы совсем не в своём уме!
+
0
Олександр Ковпашко
Олександр Ковпашко
17 августа 2014, 14:14
Київ
#
Я не стверджую, що Приватбанк — це еталон серед банківського обслуговування. Але я тримав депозит 4 роки (договір читав перед підписанням), зняв без проблем 75% вкладу, а решту переоформив на новий строк (договір переглянув — там нічого нового, чого я не знав). Ключові слова: «зняв без проблем».
Кредитним лімітом на картці користуюся постійно — жодного разу нічого за це не платив. Правда кредитна лінія для мене — це не джерело коштів для чергового «хочу, але не можу», а можливість не потрапляти в ситуацію «хочу, можу, але не взяв грошей з дому», можливість не носити копійки і не шукати зручні купюри на касі в магазинах. Весь мінус по карті можу погасити в будь-який момент.
Можливо справа у тому, що я не намагаюся достроково знімати депозити по черговій паніці і слідкую за станом своїх рахунків, щоб не потрапляти під штрафні санкції, але серйозних претензій до банку я не маю.
Можливо ваш досвід не настільки позитивний, але він ваш. Мій описаний вище і я задоволений.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд