ВХОД
Вернуться

ПриватБанк - підприємство з шахрайськими методами

u572 u572
5 августа 2014, 10:11
без оценки
З минулого року в мене була відкрита картка Приватбанку. Викорустовувалась вона для здійснення розрахунків в інтернеті через Приват-24 — оплата комуналки, поповнення мобільних, зрідка — покупки. При списанні коштів з картки знімалася лише комісія Приват-24, відсотки Приватбанку не знімалися. Але в цьому році Приватбанк почав знімати 1% за всі операції по списанню коштів з картки, при цьому відсоток брався навіть з комісії Приват-24. На моє запитання, чому так сталося і хто так вирішив, мені неодноразово відповідали, що вся інформація про зміну тарифів опубліковується на сайті. Таким чином, Приватбанк укладає з клієнтом УСНУ угоду, не надаючи ніяких письмових документів і не фіксуючи тарифи, при цому змінює умови на власний розсуд, в односторонньому порядку, не попереджаючи про це клієнтів. Навіть якщо буде встановлено 100% комісії за списання коштів — все одно вони будуть в своєму праві. Вважаю такі дії відверто шахрайськими.
Ответ банка
ПриватБанк
5 августа 2014, 14:28
Шановний Клієнт!

Згідно Вашого звернення щодо списання комісії з карти, напишіть, будь ласка, на help@pb.ua деталі та контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і вирішити питання.

Також хочемо звернути увагу, що Вашим договором з банком, є публічна оферта розміщена на нашому сайті (http://privatbank.ua/terms/), що містить умови і правила надання банківських послуг, до якої приєднується клієнт, підписуючи заяву у відділенні банку і зауважимо, що подібним чином діють багато банків країни.

Сподіваємося на зворотний зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
u572
u572
5 августа 2014, 15:02
#
Вважаючи, що я тричі спілкувався зі співробітниками банку з головного офіса, не бачу необхідності надавати якусь інформацію на ваш е-мейл. На момент відкриття картки діяли одні умови, потім Приватбанк ці умови змінив. При цьому в мене є обов«язок відслідковувати зміни на сайті банку, а в банка стосовно мене ніяких обов»язків немає (так мені пояснив консультант, з яким я спілкувався телефоном). А щодо інших банків, то я відкрив картковий рахунок (банк називати не буду, щоб не вважали рекламою), отримав письмовий договір та підписані тарифи, які не можуть бути змінені без моєї згоди.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд