ВХОД
Вернуться

Продовження історії

astr0 astr0
21 июля 2014, 14:19
3
Продовження відкугу minfin.com.ua/company/privatbank/review/38024/

Сьогодні подзвонили, пояснили в чому причина цього всього.
Виявляється є інша картка, на якій до 16.06 справді був незалежний кредитний ліміт (в відділенні при видачі не могли встановити його на 0, я через приват24 теж не зміг, на гарячій лінії Gold всетаки встановили).
Це і стало причиною першого блокування 11.07 (не пройшло і місяця як на іншій картці ліміт вимкнено).
12.07 зранку розблокували, ввечері заблокували знову. Дівчина що дзвонила з приводу заявки сказала що повторне блокування явно було якоюсь помилкою і вибачилась від імені банку.
Також завірила що блокувань по цій причині більше не буде.

Ну що ж, хочеться вірити. Відмінив заявку на досрочне розторгнення депозиту. Все ж по закінченню планую перевести гривню в інший банк, валюту для перевірки можливості зняття зніму. Якщо все буде добре не виключено що покладу знову в Приват так як в іншого банку наразі проблеми з валютним кешем. Доречі, яка процедура замовлення валюти і чи потрібно замовляти еквівалент 15 тис грн. доларів?

Так як зняття ліміту не є доказом того що на нього можна розраховувати, Приватовськими картками збираюсь розраховуватись тільки в закладах де бонус+ більший 2% (а таких не багато) і для оплати бонусами.
Ответ банка
ПриватБанк
21 июля 2014, 14:34
astr0, ми дуже раді, що в кінцевому результаті Ваше питання було успішно вирішене!
Що ж стосується порядку закриття депозитного вкладу, який регламентується укладеним договором і передбачає як отримання коштів після завершення терміну дії вкладу, так і право на дострокове розірвання.
Виплата коштів за вкладом здійснюється на платіжну карту.

При отриманні коштів з депозиту по завершенню терміну дії, виплата на карту проводиться в день звернення, якщо воно відбувається протягом 5 календарних днів, починаючи з наступного дня після закінчення попереднього терміну вкладу. Якщо Ви плануєте знімати зарахований на карту внесок готівкою, а сума становить більше 10 000 грн або будь-яка сума у валюті, необхідно попередньо замовивши потрібну суму у відділенні банку. Для підготовки потрібної суми у відділенні передбачено: валюта — 3 дні, гривня — 2 дні.

Для дострокового розірвання достатньо звернутися у відділення банку і повідомити про бажання розірвати договір. Там же і буде проведено замовлення потрібної суми для виплати, якщо Ви плануєте знімати зарахований внесок готівкою. Виплата вкладу здійснюється на 3-й банківський день після звернення.

Нагадаємо, що згідно постанови НБУ № 104 від 28.02.14 р. введено обмеження на отримання готівкових грошових коштів в іноземній валюті з поточних, карткових, депозитних рахунків через касу та банкомати. Сума обмеження становить еквівалент до 15 000 грн / добу на одного клієнта за офіційним курсом НБУ, що діє на дату зняття. Зазначений ліміт розраховується за операційним (банківським) дням, тобто у вихідні та святкові дні його обнуління не відбувається.

Також зауважимо, що дія постанови поширюється на всі банки країни, а сума зняття готівкової іноземної валюті в еквіваленті до 15 000 грн / добу є загальною сумою зняття по всіх поточних, карткових і депозитних рахунках.

Дякуємо за звернення!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (2)

+
0
astr0
astr0
21 июля 2014, 14:43
#
Ну це ясно, але я також можу розірвати договір в приват24 і перевести гроші на картку. Та не можу замовити готівку через приват24. Можливо це можна зробити по телефону чи в чаті?
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
22 июля 2014, 09:17
ПриватБанк
#
Astr0, якщо депозитний вклад був відкритий в особистому кабінеті Приват24 і його сума не перевищує еквівалента 10 000грн, розірвати його можна використовуючи меню «Депозити» — «Мої депозити» — «Детальніше» — «Розірвати депозит» — «Далі» (потрібно вказати причину розірвання і карту для зарахування коштів) — «Розірвати депозит» (вводимо ОТР — пароль). Після розірвання депозитного вкладу, кошти будуть зараховані на карту протягом 15-ти хвилин.

Звичайно! Замовити суму можна звернувшись в наш чат з сайту pb.ua, гарячу лінію 3700 або повідомити на help@pb.ua суть питання, адресу відділення, яке Ви плануєте відвідати і контакти для зв'язку.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд