ВХОД
Вернуться

Ви знущаєтесь?

astr0 astr0
12 июля 2014, 23:48
1
Вчора писав відгук minfin.com.ua/company/privatbank/review/37971

Вчора було те саме, але з іншим кодом помилки, сьогодні код 5.
Вчора писав в супорт, писав на help@pb.ua, писав відгук тут. Приват24 чат стоврили заявку 140711S1599701EPJHTZ
зранку відписали що все знято. І дійсно зранку спроба використання кредитних коштів пройшла успішно.
Правда я не на цьому наголошував, а на тому що таке блокування/ліміт було БЕЗ ПОПЕРЕДЖЕННЯ ЧИ ПОВІДОМЛЕННЯ!!!
І от сьогодні ввечері те саме…
В чаті знову створили заявку і нічого більше сказати поки що не можуть, номер діалогу 4287-70191459.
Прошу пояснень причини розблокування/-блокування а також причини по якій мене знову не повідомили про це блокування. Сьогодні опинився в набагато неприємнішій і гіршій ситуації через Ваші таємні, раптові блокування.

Повторюю, з такими «пріколами» абсолютно не можна розраховувати на Ваші картки. Або заберіть ліміт, або дайте ним користуватись… Тепер серйозно задумуюсь відкрити платину в іншому банку по цікавим тарифам…
Ответ банка
ПриватБанк
PrivatBankQM
PrivatBankQM
13 июля 2014, 13:23
Дякуємо Вас за звернення! Прийміть, будь ласка, вибачення від нашого банку за всі виниклі незручності. За Вашим питання створена заявка 1352294. З Вами додатково зв'яжеться відповідальний співробітник в телефонному режимі.

З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд