ВХОД
Вернуться

Неприємна ситуація

astr0 astr0
11 июля 2014, 18:22
4
При спробі оплатити карткою з кредитного ліміту на суму 44.50 дістав помилку 61 «Перевищено ліміт» і прийшла СМС з деталями pb.ua/52840/. При цьому було дуже не зручно тому що касир вручаючи чек дивилась на мене як на якогось шахрая (декілька карток голд в гаманці а 44.5 грн не проходить). Іншою «дебетною» універсальною з власних коштів оплата пройшла. Надіюсь проблему вирішать, а якщо ні — мені і дебетна підходить.

На питання в чаті «а можна дізнатись звідки взялося це обмеження і чому мене про це не повідомили?» отримав відповідь «данное ограничение устанавливается в основном, если у имеется 2 или больше кредитных лимитом в банке. У Вас такого не наблюдается. Поэтому заявка была подана на снятие ограничение».

Добре розумію що банк має право в односторонньому порядку зменшувати кредитний ліміт чи повністю його відключати, та все ж цікавить чому мене про такі обмеження НЕ ПОВІДОМИЛИ і приват24 показує додатнім як кредитний ліміт так і ліміт операцій.
Погодьтесь що пластик на який не можна розрахувати нічого не вартує, це ж стосується і кредитного ліміту.

Ну і з позитиву — нові ставки по гривневим депозитам радують, особливо на 3 місяці.
Ответ банка
ПриватБанк
12 июля 2014, 08:37
astr0, доброго ранку!
Шкодуємо про незручності, які Вам доставила описана ситуація.

Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua, вказавши посилання на відгук, опис ситуації та контактні дані. Після отримання цієї інформації ми зможемо прокоментувати описану в відкликанні ситуацію по суті. Також будемо вдячні, якщо в листі Ви уточніть № діалогу з оператором Чат-онлайн підтримки, щоб ми могли проаналізувати і опрацювати діалог із співробітником.

Сподіваємось на швидкий зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (2)

+
0
astr0
astr0
12 июля 2014, 10:39
#
До співробітника в чаті в мене жодних претензій немає, оперативно подав заявку(140711S1599701EPJHTZ) і повідомив можливу причину блокування.
Просто блокувати ліміт без повідомлення якось не правильно і створює негативні враження про банк. Хоча б СМС-повідомлення було б доречним. В help@pb.ua напишу.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
12 июля 2014, 12:12
ПриватБанк
#
Astr0, дякуємо за зворотній зв'язок!
Ми перевірили зазначену інформацію і можемо повідомити, що обмеження на витратні операції по Вашій карте 5 ** 08 успішно скасовано і кошти доступні до використання.

Приносимо вибачення від імені Банку, якщо ситуація яка склалася доставила Вам незручності.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд