ВХОД
Вернуться

ПриватБанк без пояснень блокує доступ до % по депозиту

sushkori sushkori
14 июня 2014, 17:51
без оценки
коли будуть розглянуті Банком ТРИ мої запити, стосовно блокування моєї карти 6762 4620 **** 8213 на яку зараховувались % по моєму депозиту! де пояснення? чому всі мої запити в Банк числяться як не опрацьовані? чекаю вже четвертий місяць!
Ответ банка
ПриватБанк
14 июня 2014, 18:30
sushkori, доброго вечора!

На жаль, зазначених у відгуку даних недостатньо, щоб прокоментувати ситуацію, що склалася. Дозвольте, будь ласка, нам вирішити виниклі питання. Повідомте на help@pb.ua опис ситуації і контакти для зв'язку, вказавши посилання на відгук. Сподіваємося на зворотний зв'язок!

З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (4)

+
0
sushkori
sushkori
14 июня 2014, 20:32
#
**** = 8444
+
+3
Ugu Aga
Ugu Aga
15 июня 2014, 17:32
Киев
#
Рисуете обращение к ген.прокурору о нарушении ЗУ «Об обращениях граждан»
ст. 7 вроде — срок рассмотрения 30, в искл. случаях 45 дней.
+
0
avr33
avr33
16 июня 2014, 11:12
avr33, Ялта
#
А нiколи не будуть розглянутi, тому що вони цими заявами сидницi труть.
У мене теж так було…
+
0
sushkori
sushkori
5 июля 2014, 18:21
#
Дивні дива відбуваються…
після моїх офіційних регулярних звернень у різні відділення ПриватБанку стосовно обмеження 0,09 на моїй картці і статусу карти «Do not honor» — від Банку не було ніякої конкретної відповіді протягом більше як трьох місяців
а після мого разового публічного звернення до Банку на цьому сайті — статус моєї картки швиденько змінили, ніби нічого і не було
спірне питання вирішено — на користь клієнта Банку!
буває й таке: )

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд