ВХОД
Вернуться

Без заголовку

без оценки
Я звертався 23 05 з проханням припинити ПБ шантажувати мою дочку, процедура опису події пройшла успішно, прийшла відповідь — Как сообщили технические специалисты, номер телефона Вашей дочери, который был закреплен за клиентом должником сделали уже не актуальным. На него не должны поступать более звонки по кредитам других людей.
Если возникнут дополнительные вопросы, напишите нам, мы с радостью окажем Вам необходимую помощь.
С уважением, ПриватБанк.
Я сього дня в 14 25 нагрубив вашому оператору, який так і продовжує шантажувати її. Номер телефону — 056 73 35 040
Ответ банка
ПриватБанк
29 мая 2014, 15:08
Валерій, доброго дня!
Шкодуємо про незручності, які Вам доставила описана ситуація.
Ваше питання прийнято в роботу і знаходиться на розгляді у відповідальних фахівців. У самий найближчий час питання буде вирішено і Вам буде надана розгорнута відповідь.

Дякуємо за звернення!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
29 мая 2014, 16:21
ПриватБанк
#
Валерій, в телефонному режимі з Вами зв'язався наш співробітник і детально проконсультував з питання.

Ми перевірили інформацію і можемо повідомити, що Ваша дочка є клієнтом ПриватБанку. У сформованій ситуації, рекомендуємо власнику номера +38095 ** 2 підтвердити і тим самим закріпити номер в базі Банку за собою, за допомогою банкомату або терміналу самообслуговування:
— У банкоматі (кнопка « Мої налаштування» з введенням PIN- коду картки як за наявності, так і при відсутності карти);
— В терміналі самообслуговування ( меню «Мої налаштування — Вказати основний фінансовий телефон» ).
Після цього дзвінки з питань інших клієнтів банку перестануть надходити.

Дякуємо за звернення!
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд