ВХОД
Вернуться

Жахи приватбанка і його обслуговування в Ужгороді

Lusuj88 Lusuj88
29 мая 2014, 03:18
без оценки
В цілому, банк мені і його функціонал дуже подобається, але після зміни місця проживання і, відповідно, відділення, в якому я обслуговуюсь, ситуація кардинально змінилась.

Почати слід з того, що на початку травня я забув в банкоматі свою універсальну карту і пішов до відділення, де попросив, щоб мені її повернули. На це я отримав відповідь, що карти не повертаються (не відповідає тому, що написано в Приват 24)і потрібно оформити нову. Причому звичайну карту оформити не можна (!!!!), потрібно оформлювати іменну і з фото за 50 гривень, і прийде вона на протязі 10 днів. В результаті я чекав від 2 го травня до 26 і моя новенька карта все таки прийшла.

Я скниув на неї грошики і побіг до банкомату знімати. Він видав інформацію, що карту потрібно активувати, що зробити через банкомат не вдалося. В онлайн-підтримці сказали, що треба відправити смс ACTIVE+XXXX (чотири останніх номера карти) на 10060. У відповідь прийшла смс, що карта активована. Але банкомат вперто стояв на своему: карта не активна. В результаті переговорів з онлайн-підтримкою мені сказали, що карта заблокована, а чому — вони не знають. А Ви, шановний клієнт, як би Вам срочно не були потрібні Ваші гроші, можете замовити нову карту, а в банку можете отримати універсальну без фото, і тимчасово користуватися нею.

Результат: три тижні очікування заблокованої карти з фото, за яку ще й заплатилося 50 грн, купа нервів, три години потраченого часу, дуже кваліфікована допомога від онлайн-консультантів (кожен із них говорив щось своє) і неможливість оперативно зняти власні, чесно зароблені кошти.

Браво, ПриватБанк!
Ответ банка
ПриватБанк
29 мая 2014, 09:34
Lusuj88, доброго ранку!
Прийміть, будь ласка, наші вибачення за незручності, які виникли при відвідуванні одного з відділень нашого Банку.

Дійсно, при вилученні картки банкоматом, карта підлягає перевипуску. В цілях безпеки коштів, які Ви довіряєте нашому банку, після інкасації банкомату, всі вилучені їм карти підлягають утилізації.

При перевипуску картки, на Ваш вибір, можна отримати як карту миттєвого випуску зовсім безкоштовно, так і іменну картку вартістю 50грн.

Дозвольте нам детальніше розглянути Ваш випадок і допомогти. Повідомте, будь ласка, на help@pb.ua опис ситуації і контакти для зв'язку, вказавши посилання на відгук.
Також якщо у Вас є можливість просимо повідомити у листі № діалогів з операторами Чата і деталі візиту до відділення (дату, приблизний час, адресу), щоб ми могли передати інформацію відповідальним фахівцям для опрацювання та прийняття управлінських рішень до співробітників, які допустили неякісне обслуговування.

Сподіваємося на зворотний зв'язок!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
Lusuj88
Lusuj88
29 мая 2014, 15:09
#
Мені не потрібна АТО проти Ваших співробітників. І тим більше у мене нема бажання нікуди нічого писати. Я вчора вечером три години спорив з Вашими консультантами, і все чого добився — Ваша карта заблококвана, розблокувати не можна, те що вона нова не аргумент.

1. Розблокуйте мені карту.
2. Поверніть мої гроші.

От і все? Так тяжко??????? А те що Ви написали — повний популізм. Самі собі там повідомляйте. Або відповідально ставтеся до підбору персоналу.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд