ВХОД
Вернуться

Кредитка «Універсальна»

Epagaz Epagaz
22 мая 2014, 15:29
без оценки
Доброго дня. Маю Вашу кредитку «Універсальну», На даний момент я безробітний, так як на початку лютого мав складний перелом ноги, зі зміщенням. Не обійшлось без операцій. Їх було дві. На це пішло багато коштів. Я прострочив уже два місяці, цей третій. Самостійно не пересуваюсь. Я ніколи не мав ніяких претензій до банку. Оператор сказала, що реструктуризація неможлива. Я не відмовляюсь сплачувати, але на даний час неможу. Як мені діяти?
Ответ банка
ПриватБанк
22 мая 2014, 16:08
Epagaz, доброго дня!
Шкодуємо, що Ви зіткнулися з настільки несприятливою ситуацією.
Згідно діючого договору, при використанні кредитних коштів після виходу з пільгового періоду вимагається щомісячне внесення коштів. При необхідності Ви маєте можливість не всю суму кредиту відразу, а обмежуватися щомісячними мінімальними платежами в розмірі 5 % від залишку заборгованості, але не менше 50 грн.

Якщо були порушені умови договору, рекомендуємо провести всі передбачені договором платежі і надалі дотримуватися правил погашення ( pb.ua/platezhnie-karty/universalna/ ).

Щоб перевірити конкретно Вашу ситуацію і розглянути можливість надання реструктуризації просимо повідомити на help@pb.ua номер карти, суть питання і контакти для зв'язку, вказавши посилання на відгук. Після опрацювання зазначеної інформації ми зможемо надати відповідь по суті.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд