ВХОД
Вернуться

Шахрайство, а банк нічого не робить

Bonya2013 Bonya2013
22 мая 2014, 13:00
без оценки
Позвонили мен і з мобільного елефону і сказали що брат потрапив в аварію. Сказали що потрфібно перечислити гроші, щоб йому допомогти. Назвали номер рахунку. Я перечислила гроші. і поті м до мене ідшло. Розвели. Позвонила в приватбанк, вони заблокувати гроші на раххунку, не всю уму шахраї знял из рахунку. Обратилась в приват банк. Мені сказали. що нічого зробити не можуть. Значить банк сприяє шахрайству. Його карту не блокують.
Чому так і як поступити, щооб вернути гроші
Ответ банка
ПриватБанк
22 мая 2014, 13:24
Bonya2013, добого дня!
Нам шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією.
ПриватБанк активно бореться з шахрайством. Ми дотримуємося політики нульової терпимості до шахрайства і використовуємо весь арсенал заходів щодо запобігання крадіжки коштів наших клієнтів.

У сформованій ситуації, рекомендуємо звернутися до правоохоронних органів для розглядів і порушення кримінальної справи, а також повідомити нам на help@pb.ua деталі транзакції ( дату/суму, спосіб відправки, рахунок відправника/одержувача ). Надана Вами інформація буде передана в Службу Безпеки Банку для опрацювання та вжиття заходів.

Також хочемо звернути увагу, що ми склали 10 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Рекомендуємо до прочитання privatbank.ua/safeness/.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (2)

+
0
Bonya2013
Bonya2013
22 мая 2014, 13:38
#
Як повернути кошти?
+
+6
cnfhsq
cnfhsq
22 мая 2014, 17:06
#
Практически никак, только через милицию, суд.
В принципе Прихват тут не виноват, деньги вы отправили по собственной инициативе.
Но попытайтесь обратится к ним с официальным заявлением, о возврате платежа, как ошибочного…при наличии чека и документов.
Если бы вы на одну цифру ошиблись, как тогда поступали бы?

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд