ВХОД
Вернуться

Просто відгук

useruser useruser
1 апреля 2014, 14:45
1
так я і через 2 роки вам нагадаю як ви «кинули» свого клієнта і хоч вам цієї інфи буде недостатньо і ви порекомендуєте писати на help@pb.ua куди вам не пиши як з гуся вода.
Отож під час євро 2012 ми з співробітником купували квитки одного класу по одній ціні, в мене картка ПБ в нього Кредит… ром з мене зняли на 150грн, більше, ЦІНИ НА САЙТІ БУЛИ ВКАЗАНІ В ГРИВНЯХ. Почав виясняти, отримав пояснення «наша система працює так, що для розрахунку на іноземних сайтах наша система перевела гривні в долар а потім долар назад в гривні», питаю для чого такі маневри і чому мій колега заплатив ціну яка була вказана на сайті, відповідь-пояснення: «так працює наша система». Ніколи не маючи затримки по платежам потім кредитку закривав ще дуже довго то система не працює, то у вас лишня гривня, то ще щось! З криком у відділені закрив за третім разом, після цього відмовляю всіх знайомих мати справу з цим банком і принципово інколи трачу більшу комісію чи йду далі до відділення нового банку щоб не мати з цим банком справу. Відмовляюсь переводити комусь гроші на картку і доставляю гроші іншими шляхами. Шановні не дарма ви закриваєте свої відділення! Нічого дарма не проходить і проценти за вашими депозитами у валють говорять лише одне — скоро вам каюк! Бережіться люди.
Ответ банка
ПриватБанк
1 апреля 2014, 14:56
Шановний Клієнт, добрий день!

Конвертація валюти відбувається лише в тому випадку, якщо валюта карти не збігається з валютою платежу. Нам складно прокоментувати ситуацію, що склалася, так як зазначених даних недостатньо, щоб ідентифікувати Вас як клієнта. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше розглянути ситуацію, що склалася. Повідомте на help@pb.ua суть питання, вказавши посилання на відгук та контакти для зворотного зв'язку.

З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд