ВХОД
Вернуться

дивина

nadine8778 nadine8778
20 марта 2014, 16:30
без оценки
прокоментуйте, будь ласка, таку ситацію: звернулась у Приват-банк з приводу оформлення картки для нарахування допомоги по безробіттю. в результаті мене поставили перед фактом, що мені підключають ще й кредитку універсальну, яка мені абсолютно не потрібна, але ж моєї згоди ніхто й не питав. а також підключають поповнення рахунку щомісяця, про що я теж не просила. і до повного щастя, щоб отримати мою основну картку, за якою я, власне, і звераталась, а зараз вже шкодую, мені потрібно витратити з кредитки мінімум 50 грн (думаю, сума залежить від кредитного ліміту, мені його встановили на 500 грн. хоча я просила якнайменшу суму) наступного дня після активації картки, при чому що саме НАСТУПНОГО не попередили, тому довелось витратити два дні поспіль. скажіть, будь ласка, чи це є адекватне відношення до клієнта? для отримання допомоги по безробіттю я маю оформляти кредитку і витрачати з неї вказану вами суму??? мала справи з багатьма банками. але тільки в вашому стикнулась з таким неподобством. чекаю на коментарі.
Ответ банка
ПриватБанк
24 марта 2014, 15:53
Надія, добрий день!

Перш за все дозвольте принести Вам свої вибачення за незручності, які були викликані описаної ситуацією. Вкажіть, будь ласка, точну адресу відділення, в якому у Вас виникли труднощі при обслуговуванні. Для зручності, Ви можете використовувати карту privatbank.ua/map/ Дату і час відвідування відділення, ПІБ співробітника, контактний номер телефону, написавши на нашу електронну адресу: help@pb.ua. Ми перевіримо роботу співробітника, і в разі виявлення яких або порушень до нього буде застосовано управлінське рішення.

З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (9)

+
0
Shara
Shara
20 марта 2014, 16:43
Пересичный
#
Столкнулся с похожей проблемой. К сожалению «Карта для выплат» если карта оформляется как зарплатный проект, социальная, пенсионная — активируется только через универсальную карту, а вот если карта личная — через смс или банкомат. Если Вы не хотите пользоваться кредитной картой, то Вы после активации «карты для выплат», можете обнулить кредитный лимит и закрыть карту. Проще всего это сделать через систему Приват24. По поводу « мені потрібно витратити з кредитки мінімум 50 грн» уточните в чате поддержки или в отделении на основании чего вам выдвигают такие условия и настоятельно Вам рекомендую не снимать, ничего с «универсальной», до полного прояснения ситуации. Извините, что на русском. Всех благ.
+
0
nadine8778
nadine8778
20 марта 2014, 22:43
#
Дякую!
+
+6
arthurstolyar
arthurstolyar
20 марта 2014, 18:00
#
Як колишний (звільнений ) працівник пояснюю — всі додаткові послуги працівникі змушені втюхувати клієнту, щоб виконати нормативи. Норматив впливає на рейтинг працівника і відповідно на бонуси, а трата 50 грн з кредитки наступного дня робить її платіжною (для статистики). Не втюхає — не отримає гроші! Якщо заставляють щось оформляти додатково — попередьте що пошлете СМС про якість обслуговування!
+
0
nadine8778
nadine8778
20 марта 2014, 22:43
#
Дякую!
+
0
Valdemar1987
Valdemar1987
20 марта 2014, 21:30
Valdemar
#
Ну нічо, от скоро запрацює на повну силу люстраційний і антикорупційний комітет-тоді ми цю банду виведем на чисту воду. Дубілет можиш заздалегіть купувати білет до свого братана в Ростов на Дону, вітя тебе вже чекає.
+
+1
Maryanacv
Maryanacv
20 марта 2014, 23:45
#
Так зачем Вы открыли счет, Вас предупредили перед этим, что оформят кредитку и нужно будет использовать минимум 50 грн, есть другие банки, где просто бесплатно оформляют ТОЛЬКО социальную карту и все, где нет никакого процента, ничего не навязывают!
+
0
Shara
Shara
21 марта 2014, 00:14
Пересичный
#
Вы абсолютно правы. Но часто работники ПБ не предупреждают о том что можно отказаться от кредитки\страховки\копилки, особенно клиентам, которые не так тщательно подходят к банковским вопросам. Поэтому действительно лучше сразу в другой банк.
+
0
nadine8778
nadine8778
21 марта 2014, 09:05
#
Та вся справа в тому, що не попередили, а просто поставили перед фактом, ніхто не питав, хочу я цього чи ні, просто сказали, що разом з основною карткою мені підключається і кредитка. і про 50 грн розповіли як про щось обов«язкове. якби ж то було попередження! я раніше мала таку картку в Форумі. справді, там жодної додаткової послуги не нав»язували, але банк збанкрутував. я й уявити не могла, що таке буває. просто не була готова. а в містечку, де робила картку, вибір банків маленький. тому й обурююсь, що не попередили. я сама працювала в сфері обслуговування (мобільний зв«язок) і уявляю наслідки, якби не попередила клієнта наперед про всі незручні моменти чи примусово щось підключила. а в Приваті так можна робити, виявляється. більше послугами цього банка не скористаюсь.
+
0
nadine8778
nadine8778
21 марта 2014, 09:20
#
Я ще жодного разу в банку не стикалась з подібним нав«язуванням непотрібних мені послуг, мала картки зарплатні, картки для стипендії, всі процедури проходили прозоро, адекватно, навіть про підключення смс-банкінгу запитували, чи потрібно. тому навіть уявити не могла, що такі ситуації бувають. але ж це не привід втюхувати людині, яка далека від банківських питань, все, що захочеться.
на помилках вчаться, тому я цей сумний досвід обов»язково запам«ятаю, буду обачніша, але все ж хотілось би почитати відповідь самого Привату, як же вони оціюють таку ситуацію.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд