ВХОД
Вернуться

Найбільш інноваційний банк України

Сергей Форсюк Сергей Форсюк
5 марта 2014, 13:55
5
Я вже досить тривалий час є клієнтом ПриватБанку як фізична особа і більше 3-х років як керівник підприємства. За увесь цей час я не мав жодних проблем з цим банком. Той рівень сервісу для клієнтів, який сьогодні пропонує банк, рідко зустрінеш у відомих західних банках. Банк постійно розвиває свій спектр послуг і приємно дивує своїх клієнтів. Звісно, людський фактор не можливо виключити повністю, бувають дрібні непорозуміння, але вони далеко не критичні і вцілому не портять картину іміджу ПриватБанку. Я із задоволенням рекомендую даний банк для своїх бізнес-партнерів. Так тримати і рухатися далі! Дай Бог усьому колективу ПриватБанку добрих успіхів і постійного вдосконалення!
Ответ банка
ПриватБанк
5 марта 2014, 15:14
Шановний Клієнт, доброго дня!

Раді, що наша робота спонукала Вас написати позитивний відгук. Намагатимемося радувати Вас якістю сервісу і надалі.

З повагою, Олена.
ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
bobrozhelatel
bobrozhelatel
5 марта 2014, 21:10
#
Совсем недавно я разделял Вашу точку зрения, желаю Вам и дальше везения так как подозреваю она Вам станэ в нагодi

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд