Минфин - Курсы валют Украины

Установить
×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
Для того чтобы оставить отзыв, нужно войти или зарегистрироваться
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
SamRidge 7 ноября 2023, 14:36
Тут в ответах по поводу незаконного списания с карт сотрудники Привата уверяют, что оплата в интернет-магазинах возможна при указании CVV-кода. Это не так! У супруги с карты Универсальная год назад были выполнены три несанкционированных платежа на интернет-магазин, причём при разборе ситуации работники Привата неоднократно заявляли, что есть так называемые «условно безопасные сайты», при запросе с которых деньги списываются без CVV. Когда я в свою очередь консультировался на справочной линии Привата как мне обезопасить карту от мошенничества, и достаточно ли просто установить нулевой лимит на операции в интернете, мре было озвучено, что даже при нулевом лимите призапросе с «условно безопасных сайтов» деньги будут списаны. Надёжной защитой, по мнению сотрудников Привата является дополнительное страхование, естесттвенно платное. Улавливаете мысль? Вместо безусловного запрета списания средств без CVV клиенту предлагаются дополнительные платные услуги)
Приватбанк
Ответ банка
7 ноября 2023, 17:05
Вітаємо.
Безпека коштів клієнтів є нашим пріоритетом.
Проведення платежів в інтернеті здійснюється в рамках правил, встановлених міжнародною платіжною системою.
Списання коштів з картки без додаткового підтвердження можливе, якщо раніше не тільки ввели, а й зберегли дані картки на сайті і дали згоду сайту на подібні списання. Такий спосіб оплати не суперечить правилам платіжних систем. Інтернет ліміт є одним з механізмів, та не єдиним, що допомагає вберегти кошти клієнтів від шахраїв. Він спрацьовує при операціях, що визначаються ризиковими. Якщо ж були введені дані картки на сайті і збережені там, дозволивши подальші списання, даний сайт буде вважатись довіреним.
У разі здійснення щодо вас шахрайських дій банк не має можливості виступати в ролі заявника в поліцію, у зв´язку з тим, що стороною, проти якої ці дії були спрямовані, є ви. Для проведення розслідування за фактом шахрайства рекомендуємо вам звернутися в правоохоронні органи, які зможуть отримати всю необхідну інформацію за офіційним запитом.
Наші колеги в підтримці на сайті pb.ua зможуть сформувати заявку на шахрайство та оскарження операції. Зі свого боку, ми зробимо все можливе, щоб вирішити питання на вашу користь.
ksv777 7 ноября 2023, 12:03
У кого схожая ситуация, у кого есть время и готов идти до конца предлагаю подать совместный иск в суд

Даже если вы частный предприниматель:
— имеете счета ФОП в банке
— платите налоги
— подали в банк налоговую декларацию, прошли актуализацию данных.

Будьте готовы, что при превышению лимита финмониторига платежей по личной карте (вы решили заплатить за ремонт машины для примера) банк заблокируем вам счет:
—  без предупреждений
— запроса документов
— любых объяснений с вашей стороны
— с нарушением пунктов договора с банком

Приват банк заблокирует все ваши деньги, включая карты. Если у вас есть кредит, то будут звонить каждую неделю и угрожать вам испортить кредитный рейтинг.

При этом на запрос отправить счет для погашения кредита, они обещают отправить, но не отправляют.

У кого схожая ситуация, у кого есть время и готов идти до конца предлагаю подать совместный иск
Приватбанк
Ответ банка
7 ноября 2023, 13:06
Вітаємо.
На жаль, нам не вдалось ідентифікувати вас за відгуком.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
Минфин
Ответ администратора
7 ноября 2023, 19:02
Відгук зарахований (на 07.11.2023).
Користувач надав докази на запит адміністрації сайту, які підтверджують, що він є клієнтом або користувався послугами даного банку.
Проблема решена
Ann1986 7 ноября 2023, 10:47
Оператори переобулись в колекторів? Ви де навчаєте своїх операторів? Що то за дзвінки з погрозами? Ви навчіть спілкуватись з людьми коректно та ввічливо. Витратила 5 хвилин часу, щоб пояснити оператору, що я не маю змоги зараз спілкуватись, що в курсі про прострочений платіж і вже з цього приводу спілкувалась з представниками приват банку, так ні, почали попереджати що в моїх інтересах «прям зараз» сплатити борг. Що за нахабство??? Що означає «прям зараз»? Шановні, якби я була злісним ухилянтом від спллати по кредиту- я б зрозуміла, але за багато років, я вперше прострочила платіж, сплативши лише % по кредиту, і на то є причини, але починаєте мене тероризувати дзвінками. Після того як я скинула слухавку, оператор знахабніла і почала дзвонити знову. АЛЛЬО, ШАНОВНІ, попустіться трішки!!! Навчіть операторів запитувати, чи має змогу клієнт зараз спілкуватись! Катитесь в прірву з таким відношенням.
Приватбанк
Ответ банка
7 ноября 2023, 12:40
Вітаємо. Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з такою ситуацією. Дозвольте, будь ласка, нам детальніше проаналізувати діалог, щоб провести роботу зі співробітником для уникнення подібних ситуацій в майбутньому. Наші колеги проведуть перевірку та зв'яжуться з вами за результатом.
Ils2018 6 ноября 2023, 16:52
Оплачувала рахунок через термінал, решту термінал зараховує на моб рахунок, благодійність, або на карту.
Зателефонувала на гарячу лінію сказала, що хочу відмінити платіж, відмовили сказали що я обовязково повинна отримату їхню карту. Готівкою повернути кошти не повертають.
Приватбанк
Ответ банка
6 ноября 2023, 18:28
Вітаємо. Приносимо вибачення за незручності, пов'язані з роботою терміналу самообслуговування. У описаній вами ситуації повернення коштів виконується на картку ПриватБанку для того, щоб Банк міг бути впевненим, що гроші повернуться саме тому, хто вносив їх у пристрій під час проведення операції. Відкриття картки не займає багато часу і є безкоштовним. Так само і закриття рахунку, якщо ви не матимете бажання ним користуватись в подальшому, дуже просто виконати самостійно у особистому кабінеті Приват24.
Проблема решена
FarmUkraine 5 ноября 2023, 23:12
Отделение по адресу: Черкассы, ул. Сумгаитская, 24
Мені здається, що необхідно посилити нагляд за цим банком. Роблять, що хочуть.
Отримав повідомлення, що всі мої картки і особисті кошти заблоковано, адже людина написала в підтримку, що я шахрай.
При цьому людина робила оплату від 3-особи, але відразу скинула всі квитанції.
А далі пише в підтримку, що я шахрай.
Звідки вона взяла номер моєї карти? Навіщо робила туди 3 поспіль перекази?
Приват навіть не хоче ні в чому розбиратись. В підтримці відповідають стандартними фразами: Звертайтесь в поліцію, розблокування можливе через суд.
Чому я маю звертатись в поліцію? Якщо людина у якої претензія не зверталась в правоохоронні органи, а лише написала в підтримку привата.
На якій підставі, ви блокуєте мої особисті кошти і не даєте ними користуватись?
Немає жодної постанови суду або інших відповідних органів. Це просто БЕЗЗАКОНННЯ.
Чому НБУ не контролює діяльність банку?
Я пішов в поліцію (відділ кіберполіції), читаю їм те, що пише підтримка привату, вони дивляться на мене здивованими очима і кажуть: чим ми можемо допомогти? Ми таким не займаємось, вам треба в відділення банку.
А відділення посилає до правоохоронних органів.
Єдине, що зробили у відділенні поліції, перевірили мою карту, на яку прийшли кошти. Відповідь: жодних заяв до поліції по цій карті не існує, вона не проходить в жодних відкритих кримінальних чи інших справах.
Питання до Привату: Чому заблоковані мої особисті кошти і я не маю змогу ними користуватись? Можливо від них залежить моє життя.
Ви знущаєтесь?
Взагалі є відчуття ніби шахраї і працівники привату працюють в змові.
Прошу розібратись в даній ситуації
Приватбанк
Ответ банка
6 ноября 2023, 10:48
Вітаємо. За поданою заявкою раніше, фахівці зв'язувалися з вами та запитували інформацію для врегулювання питання. Наразі банк змушений обмежити співпрацю з вами. І разом з тим, рішення може бути змінено після проведення розгляду справи правоохоронними органами або за рішенням суду. Рекомендуємо вам звернутися до них.
не засчитана Модерация сайта не подтвердила отзыв
IlliaRS 5 ноября 2023, 18:40
Приват пробивает очередное дно. В этот раз 4 взаимодействия с банком и 4 косяка подряд за один рабочий день. Безусловно, рекорд.
05.11.2023:
1) Пополнял карту в терминале, деньги взяло, карту не пополнило. Еле-еле через поддержку выбил свои деньги: «Извините, ашибка».
2) Делаю оплату за товар на Розетке — не проходит: «Опять, ашибка».
3) Пишу оператору, не понимает в чем проблема, просит скрин, кидаю ей скрин, ответ: «Не магу аткрыть скриншот, напишите текстам». Хотя изначально текстом и писал)) Словом, ничего нельзя сделать, ничего непонятно, зайдите на недельке.
4) Кидаю со СВОЕЙ карты универсальной Приват (Mastercard) на СВОЮ карту универсальную Приват (Visa) деньги с мнимой надеждой может так сработает. И тут ошибка: «Платеж отклонен в целях безопасности». Со своей карты Приват на свою карту в Привате. Срочна, безопасность, спецназ и морские котики, вызывайте всех. Ответ оператора (табель 260241) — все плохо, идите в отделение. Комментарий у меня один — дно-днищенское.
Приватбанк
Ответ банка
6 ноября 2023, 11:40
Вітаємо.
Перепрошуємо за незручності пов'язані з роботою терміналу.
Ми завжди прикладаємо максимум зусиль, щоб якомога швидше опрацювати заявку та за наявності збою в терміналі повернути кошти.
Операція оплати на сторонньому сайті проходить в декілька етапів, яких потрібно дотримуватися для успішного проведення. Після введення реквізитів картки, сайт відправляє до банку запит на проведення платежу і ми в свою чергу відправляємо клієнту повідомлення для підтвердження (3-D Secure code).
Підтвердження може надійти в мобільний додаток Приват24 або в смс на фінансовий номер телефона. Після проведення підтвердження, на сторінці сайту буде відображено результат.
Приносимо вибачення, що сталася така ситуація. Будь-який платіж може випадати на перевірку. У разі якщо платіж розцінили, як високоризиковий, фахівці надають рекомендації для підтвердження платежу чи проведення його в альтернативному каналі.
Передали інформацію відповідальним фахівцям, котрі проаналізують діалоги під час звернення до служби підтримки та проведуть роботу зі співробітниками.
yrp2017 5 ноября 2023, 17:15
Після відкриття виконавчого провадження приватним виконавцем на підставі судового наказу суду за сумнівним позовом ПолтаваГаз цей Приват Банк заблокував усі мої картки, навіть картку, на яку отримую соціальну виплату, як учасник бойових дій тому, що я є Учасником Бойових Дій та картку на яку отримую грошове забезпечення, як діючий військовослужбовець ЗСУ. В постанові приватного виконавця чітко вказано:
Накласти арешт на грошові кошти, що містяться на відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках боржника, крім тих, що містяться на рахунках які заборонено законом. На соціальні рахунки та рахунки з яких виплачується грошове забезпечення (заробітна плата) накладувати арешт заборонено.- Це рішення Верховного Суду України.
І це було зроблено Державним Банком, мені людині яка є військовослужбовцем ЗСУ втой час коли в країні йде війна.
РАХУЮ, ЩО ЦЕ ПОВНЕ ІГНОРУВАННЯ УКРАЇНСЬКИХ ЗАКОНІВ ДАНИМ ДЕРЖАВНИМ БАНКОМ. Цікаво, чи хтось понесе за це відповідальність чи все спуститься на тормозах?
Приватбанк
Ответ банка
5 ноября 2023, 18:46
Вітаємо.
В залежності від того, що зазначається в постанові, арешт може бути накладено
— на всі рахунки, якщо в постанові не вказані рахунки, на які накласти арешт;
— на конкретні рахунки, які вказані в постанові;
— на суму, яка конкретно вказана в постанові про накладення арешту.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на грошові кошти, що обліковуються на всіх рахунках клієнта: ….., крім коштів, що містяться рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом: рахунків для соціальних виплат, пенсії, заробітної плати...» — арешт не накладається на рахунки, на які надходять дані виплати.

Якщо у постанові про арешт коштів боржника зазначено: «накласти арешт на всі грошові кошти, що містяться на рахунку(ах)… та всіх інших відкритих рахунках, а також на кошти на рахунках, що будуть відкриті після винесення постанови про арешт коштів боржника, крім коштів, що містяться на рахунках накладення арешту та/або звернення стягнення на які заборонено законом» — (згідно ст. 73 Закону «Про виконавче провадження») Банк повинен виконати постанову здійснивши накладення арешту на всі без винятку рахунки (в незалежності чи є на рахунках цільові / нецільові надходження) боржника.
Проблема решена
Yulia1977 5 ноября 2023, 13:12
Про оцінку роботи цього банку писати не хочу. Хочу залишити скаргу з приводу завантаження банкоматів пошкодженими купюрами. Прецедент стався в М. Боярка Киівська обл ., банкомат знаходитися по вулиці Молодіжна в приміщенні магазину Фора. 04.11. 2023 означений банкомат вивід мені кошти в тому числі 500 грн — пошкоджені. Керівництво зовсім не контролює роботу касирів. Купіть касирам окуляри!!! Для владнання інциденту звʼяжіться із мною.
Приватбанк
Ответ банка
5 ноября 2023, 15:54
Вітаємо.
На жаль, нам не владось ідентифікувати вас за залишеними до відгуку даними.
Додатково написали вам в приватні повідомлення, щоб уточнити деталі та допомогти розібратись.
ATABA 4 ноября 2023, 18:35
Отделение по адресу: Запорожье, пл. Инженерная, 1
Дуже раджу клієнтам Приватбанку уважно читати кожен пункт договору з банком! Скільки б ви не поклали коштів на карту Юніора, більше ніж 50 000 грн. на місяць дитина зняти не зможе!
Ви, доречі, теж ніяк не зможете це зробити, навіть якщо захочете закрити цю карту і припинити взаємини з банком!!!
Приватбанк
Ответ банка
4 ноября 2023, 20:29
Вітаємо.
Використання коштів дитиною передбачено в межах 50 000 грн/міс.
Якщо є потреба у використанні більших сум, з 14 років можна відкрити картку для виплат.
Кристина Курявская 3 ноября 2023, 18:43
Заблокували карти та приват24 за підозрою у шахрайстві. Кажуть звертайтесь до поліції, а ті навпаки)))(смішно). Я не сперечаюся, що по одній карті був рух, ну на це і карта) Коротше не знаю що робити, я закордоном і вирішити не можу. Та й сайт підтримки не може вирішити. Шкода є клієнтом ПБ більше 10 років і така ситуація, як я шахрайка)
Приватбанк
Ответ банка
4 ноября 2023, 8:50
Вітаємо.
Йдемо в приватні повідомлення, щоб уточнити ваші контакти, та допомогти розібратись в ситуації.
Проблема решена
16215227 3 ноября 2023, 14:02
Отделение по адресу: Одесса, Фонтанская дорога, 55
Уже две недели подряд каждый день хожу в два отделения Приватбанка в Одессе чтобы снять наличные доллары. Вместо нормальных денег дают настоящую макулатуру — в лучшем случае 2006-го года потертые, в худшем 1992-го рвань. Банкноты не просто старые и потертые, на части из них стоит красная печать, которую ставят на изъятые из оборота купюры. То есть Приватбанк занимается откровенной уголовщиной. В обменниках эти купюры не принимают, кто бы что не рассказывал о том, что они «должны». Это просто мусор, которым невозможно пользоваться как настоящими долларами. Хочешь поменять, меняй в Привате по грабительскому курсу. Такая ситуация в Приватбанке с начала лета как минимум. Банк, судя по всему готовят к банкротству и таким образом пытаются оставить у себя как можно больше денег, чтобы как можно крупнее кинуть своих клиентов. Всем советую как можно скорее забрать у них все свои деньги и новые не класть. Банк соскамился, когда-то при Коломойском это был настоящий банк, теперь это мошенники и аферисты.
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2023, 16:45
Вітаємо.
У відділенні видаються як купюри, прийняті й перевірені касиром при проведенні операцій, так і купюри, котрі надані інкасацією в банк, які також попередньо пройшли додаткову перевірку. Під час видачі пропонуються платіжні купюри. Усі банки працюють з доларами нового та старого зразків.
Окремо зауважимо, що банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні і виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
Rrrttrrrrr 3 ноября 2023, 12:10
Тиждень замовляю $ для зняття з рахунку, привозять тільки старий нікому непотрібний хлам. Звернувся за такою послугою до нашої держави перший та останній раз. Краще зайти в любий обмінний пункт, заплатити на 20коп дорожче, та отримати послуги, які ти бажаєш. А потім ви кажете у нас є держава, поважайте державу… За що? За те що тебе вона хоче кожнього дня на чом то н… тебе?
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2023, 13:16
Вітаємо.
Нам дуже шкода, що у вас накопичилося стільки негативу.
ПриватБанк здійснює видачу валюти згідно з чинними вимогами Національного Банку України. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій видачі готівки, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу. Банкноти доларів США, які були емітовані з 1996 по 2013 рік, знаходяться в обігу в Україні. Виведення з обігу таких банкнот не заплановано найближчим часом.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Проблема решена
sasakip 3 ноября 2023, 8:15
Зняли гроші з карти універсальна uber, на перуанському сайті в солях перуанських. Карта взагалі ніде не світилась, так як була знищена при отриманні(без неї не можливо було отримати карту для соцвиплат). Рух по карті відповідно нульовий. Ніяких смс, чи повідомлень не було про те що кошти зняті. Виявили випадково.
Служба безпеки банку відмовила в повернені коштів. Написав заяву в кіберполіцію ті передали в місцеву.
Приватбанк
Ответ банка
3 ноября 2023, 9:48
Вітаємо. Нам дуже прикро, що виникла така ситуація.
Описані вами операції доступні лише при наявності доступу до Приват24. Під час проведення прив'язки картки та оплати на сторонньому сервісі для здійснення операцій без додаткового підтвердження в подальшому, необхідно ввести дані картки, що відомі лише її власнику. При цьому недостатньо знати лише номер картки, також треба ввести термін дії та CVV-код.
Правоохоронці можуть отримати від банку за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію про операції.
Зі своєї сторони ми робимо все, щоб вберегти кошти клієнтів від шахраїв та наголошуємо, що клієнт сам також має змогу не дати заволодіти своїми грошима.
Ось тут 👇 є декілька простих та від того не менш корисних правил, як не стати жертвою шахрайства:
https://privatbank.ua/informational-security
https://privatbank.ua/safeness
Тетяна Скороход 2 ноября 2023, 16:40
Сегодня обращалась в КОЛЛ центр Приватбанка по вопросу депозита, как лучше сохранить деньги, какие есть гарантии от банка на мой вклад и многие другие финансовые вопросы. И мне сегодня откровенно повезло с оператором, который занимался моими вопросами. Меня ОЧЕНЬ впечатлил его высокий профессионализм в решении моих вопросов и искреннее желание мне помочь. Очень-очень приятно)) И у меня есть с чем сравнивать. Клиентом Приватбанка являюсь много лет и за эти годы много раз приходилось обращаться за помощью к операторам Приватбанка. К сожалению, не все операторы хорошо владеют информацией и это в дальнейшем отражается на самих финансах или потом приходится тратить массу времени на выяснение последствий их непрофессионализма.

Еще раз огромное спасибо оператору, предоставившему мне сегодня консультацию, а именно — оператор КОЛЛ центра Андрей, его номер: 290719. Благодарю)) ❤
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2023, 17:40
Вітаємо.
Обов’язково передамо ваші слова оператору. Андрій буде вдячний, що ви залишили відгук, ми ж в свою чергу вдячні, що ви з нами!
Проблема решена
evbaeva 2 ноября 2023, 15:32
Не перший раз роблю замовлення на видачу готівки. Я є клієнтом вашого банку, маю карту Gold. Перший раз звернулась у відділення для отримання готівки, мені запропонували купюри старого зразка або нового зразка пошкоджені (які мали плями на купюрах), у видачі купюр нового зразка мені було відмовлено. Другий раз звернулась у відділення для отримання готівки, мені запропонували знову купюри старого зразка або нового зразка пошкоджені (які мали плями на купюрах), у видачі купюр нового зразка мені було відмовлено. Третій раз звертаюсь до відділення! Касир мені повідомляє, що може видати лише частину від моєї замовленої новими купюрами, а все інше старими, при цьому вона обчислила суму, яку можу мені надати на калькуляторі, з чого я роблю висновок, що замовлена мною сума Є В КАСІ! І я отримала, лише 40% відсотків! Крім цього, кожного разу я стою у черзі понад 1 години, тому, що проживаю у місті Запоріжжі, де лунають постійно тривоги! Не створено жодних умов як для клієнтів, так і для робітників банку!

Ці ситуації призвели до неприємностей та витрати мого дорогоцінного часу.

Як клієнт вашого банку, я сподіваюся на негайний відгук та вирішення цієї проблеми. Я вірю, що ви візьмете це питання під контроль та допоможете відновити мою довіру до вашої фінансової установи.
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2023, 17:35
Вітаємо.
ПриватБанк здійснює видачу валюти для фізичних осіб згідно з чинними вимогами НБУ. Всі банкноти без ознак підробки чи значного пошкодження придатні для операцій як купівлі, так і продажу, без жодних обмежень щодо року випуску банкнот іноземної валюти і їх номіналу.
Також зазначимо, що у відділенні Банку видаються купюри, які попередньо пройшли перевірку, відповідно, під час видачі пропонуються платіжні купюри.
У разі, якщо вас не задовольнив стан купюри, ви можете відмовитись її приймати.
Безпека наших клієнтів та співробітників — понад усе. У випадку, якщо лунає сигнал повітряної тривоги —необхідно відразу пройти в укриття. Жоден працівник чи клієнт не може перебувати у приміщенні, доки триває тривога. Бережіть себе та своїх рідних.
IgorKn 2 ноября 2023, 11:17
Более 20 лет являлся клиентом банка, никаких проблем и претензий, все устраивало. 1.11.23 заблокировали аккаунт без объяснения причины, ничего такого за что можно было заблокировать аккаунт по моему мнению я не делал, да и вообще в последнее время движений по картам были минимальны. Получил платеж по аффилейт программе Aliexpress в долларах чуть меньше сотни, перевел 40$ на электронных кошелек Zinli, может это нарушение? в гривнах получал несколько переводов на небольшие суммы за продажу цифровых товаров, хотя бы объяснили в чем проблема? и я бы этого просто не делал, зачем сразу блокировать аккаунт?
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2023, 12:49
Вітаємо. На жаль, за даними, вказаними у відгуку, нам не вдалось ідентифікувати вас. Вже звертаємось до вас у особисті повідомлення, для того, аби уточнити ваш контактний номер телефону та перевірити, що сталося.
Проблема решена
Таня Онищак 2 ноября 2023, 10:24
28 жовтня 2022 року, якісь невідомі мені особи, без мого підтвердження (мені нічого ніяких сповіщень не надходило) перевели з моєї карти Універсальна
кредитні кошти в сумі 25 732 грн. Я відразу сповістила про це банк, карту заблокували, пере випустили нову. Того-ж дня заявила в Поліцію та Кіберполіцію. Мене було визнано потерпілою, та внесли справу до Єдиного реєстру кримінальних справ.
На даний час, нічого не вирішено, минув рік. Я офіційно зверталася до ПриватБанку, щоб надали мені як клієнту інформацію, куди та кому надійшли ці кошти. На що мені відповіли, що цим повинні займатися правоохоронні органи, але не офіційно було повідомлено, модель смартфону яким було проведено транзакцію, місто та платіж було здійснено через Одеську платіжну систему Герц. Тому в банку відсутня інформація куди пішли кошти. Потім я зверталась на електрону адресу до Герц, ті відписують, що в таких випадках Приват банк повинен зробити до них запит. У Приваті розводять руками, кажуть що це не до них. Коротше замкнуте коло. Хоч Приват говорить, що вони сприяють у вирішенні питання це все насправді не так, я до цих пір не знаю кому, та на карту якого банку були переведені кошти. Хтось добре розуміється як це все працює, і обкрадає громадян країни, всі про це все знають, і ніхто нічого з цим не робить. Буду звертатись до суду, тому що розумію, що тільки таким чином, щось можливо вирішити.
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2023, 12:42
Вітаємо. Для проведення оплати в інтернеті необхідно ввести дані картки (її номер, строк дії та CVV код), які відомі лише власнику картки. Окрім того, оплату необхідно підтвердити за допомогою коду з смс або зв сповіщення в особистому кабінеті.
Фахівцями банку було створено заявку на оскарження шахрайської операції та на наш жаль, за правилами платіжної системи оскарження не є можливим. Причина в тому, що при оплаті був введений пароль для підтвердження платежу (3DS — одноразовий код 3-D Secure який відправляється на фінансовий номер клієнта чи в мобільний додаток Приват24). Тобто, були введені всі необхідні дані для оплати.
Якщо ви вже звернулись до правоохоронних органів із заявою про шахрайство необхідно очікувати завершення розслідування, адже саме суд виносить остаточне рішення.
Правоохоронці можуть отримати за оформленим відповідно до чинного законодавства запитом всю необхідну інформацію від банку.
Проблема решена
Denys1313 2 ноября 2023, 6:45
За все это время никаких противоправных действий с моей стороны нету. Сам нахожусь за границей, теперь оказался в ситуации, что связываться и поговорить с кем-то из банка я не могу,, Физически в отделение банка тоже попасть не могу по описаным выше причинам. и даже не пообщавшись со мной принял такое
решение это ладно. Теперь я хочу использовать остаток средств с других моих карт. Я так понимаю это массово пошла фишка приват банка!!! Вчера все было нормально все работала сегодня случайно зашел посмотреть в приват не заходит говорит такого клиента нет написал в службу поддержки он сразу мне говорит нужно номер поменять на местный говорю я хочу что бы мой остался потом он мне пишет извините, но банк разорвал договор с вами в банке обслуживался 17 лет проблем в отношениях с банком хорошие, и вот сейчас раз два придумали сами себе удалил. Это полное дно и неуважение к своим клиентам…
Приватбанк
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2023, 10:51
Вітаємо.
У своїй діяльності банк керується вимогами законодавства України та нормативно-правовими актами Національного банку України, котрі регулюють відносини в сфері банківської діяльності. Згідно закону 'Про запобігання та протидію легалізації (відмиванню) доходів, одержаних злочинним шляхом, фінансуванню тероризму та фінансуванню розповсюдженню зброї масового знищення', банк, як суб'єкт первинного фінансового моніторингу, зобов'язаний забезпечувати виявлення фінансових операцій, що підлягають фінансовому моніторингу, до початку і в процесі їх проведення.
Окремо зауважимо, що у випадку розірвання ділових відносин клієнту надається можливість переказу залишків до іншого банку. Заяву про перерахування коштів може надати довірена особа до відділення ПриватБанку.
Проблема решена
ABVA 1 ноября 2023, 20:15
Я учасник АТО, звертався до працівників банку з документами, щоб мені згідно закону не нараховувалися відсотки.Реакції нуль, як діяти?
Приватбанк
Ответ банка
2 ноября 2023, 10:01
Вітаємо. Для призупинення нарахування відсотків вам необхідно надати в чат Допомога онлайн через особистий кабінет Приват24:
— посвідчення учасника бойових дій або посвідчення особи з інвалідністю внаслідок війни видане після 18.03.2014 р;
Разом із посвідченням необхідно надати один із документів, який підтверджує період проходження військової служби, а саме:
— військовий квиток із відповідними записами про період проходження служби (сторінки в повному розвороті);
— витяг з наказу (довідка про зарахування до особового складу військової частини);
— контракт на військову службу;
— довідка за формою 5 Інструкції з діловодства у Збройних Силах України (видана не раніше одного року до дати надання в Банк)
Важливо зазначити, що для переходу на «Кредитні канікули» потрібно надати саме оригінали документів (фото або скан копії).
Проблема решена
Вадим Носач 1 ноября 2023, 19:23
Самый отстойный банк в Украине. Больше 10 лет обслуживался в этом банке. 27.10.23 заблокировали счета, мол банком принято решение о прекращении отношений и блокировке всех счетов и карт. Причина не озвучена, пришло письмо на мейл типа вы подозрительный тип, ну ладно, подозрительный тип который постоянно донатит на ЗСУ, занимался волонтерством, содействовал в организации сборов нашим войнам на авто, ну ладно нет и нет, давно хотел сам уйти с этого банка (причин много от убогого обслуживания до персонала на который посмотришь повесится хочется). Пришел написал заявление на перечисление денег, консультант чуть не в лицо заявление бросила, которые были на карте на другой банк и тут началось, то вы не прошли идентификацию, идите опять, то прошел идентификацию, но не написал еще раз заявление, третий раз пошел прошел повторный раз идентификацию и еще раз написал заявление, чтоб понимать это процесс длительный постоянно воздушные тревоги банк опускает ролеты, а толпа людей стоит и ждет отмены…на третий день удалось сделать все как нужно, потому что персонал полный ноль. Ждите ответ по вашему заявлению, какое нафик решение, это мои деньги просто переведите их на другой банк, наличкой отказались выдавать. Сегодня звоню на горячую линию решения нет, почему, никто не знает и куда обращаться тоже никто не знает. Мол ждите и все. В отделении вчера сказали что сегодня будет решение и получите деньги, на горячей линии обьявили ждать до 10 дней. Завтра напишу заявление в НБУ о мошенничестве со стороны персонала Привата.
Приватбанк
Ответ банка
1 ноября 2023, 20:14
Вітаємо.
Ваше питання вже розглядають спеціалісти. Ми прагнемо вирішити його у найкоротший термін. Про результати вас одразу повідомлять. Спасибі за розуміння.

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 43.1
USD 39.5 40.1
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42.1 43.1
USD 39.5 40.1
Все курсы банка
Главная / Банки Украины 🏦 / Приватбанк 💰 / Отзывы о Приватбанке 📝