ВХОД
Вернуться

права рука не знає, що робить ліва

ihudak ihudak
26 декабря 2013, 17:38
1
на сайті банку про карти Універсальна Голд пише: «Валюта картки — гривні/долари США/євро/рублі РФ»
Пішов сьогодні відкрити 3 карти в різних валютах. У 2-х відділеннях відмовили, посилаючись на те, що Універсальна Голд може відкриватись лише у гривні. У валюті можна відкрити карту в іншому тарифному плані (який мені не підходить).
Зателефонував на гарячу лінію, і там підтвердили, що валюти можуть бути такі, як вказано на сайті. На питання як же ж мені в такому разі відкрити карти, якщо відділення відмовляють, я отримав відповідь, що мені передзвонять протягом 3-х діб, і скажуть, де я зможу відкрити карти.
Передзвонили за годину. Оперативно. Сказали — «йдіть у будь-яке відділення».
Коло замикається.
Ответ банка
ПриватБанк
27 декабря 2013, 18:55
ihudak, добрий вечір!
Поспішаємо запевнити, що карту " Універсальна " Gold, можна оформити у валюті: гривні / долари США / євро / рублі РФ. Детальніше ознайомитися з інформацією, можна на сайті
privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold/.

Банк зараз веде активну роботу над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів.
За наданою інформацією, ми б хотіли провести розгляд і прийняти управлінське рішення до співробітників, які допустили неякісне обслуговування. Будемо вдячні, якщо Ви відправите лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши дату, приблизний час і адресу відділення, в яке Ви зверталися, а також контактний номер телефону, який необхідний для створення службового документа і для зворотного зв'язку з Вами.

Заздалегідь спасибі!
З повагою, Ірина.
ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
ihudak
ihudak
27 декабря 2013, 21:59
#
Добрий вечір.
Листа вже написав. Не вказав лиш часу звернення.
26 грудня приблизно о 14:50 у відділенні м. Львів, вул. кн. Ольги 106 та 15:00 того ж дня по вул. Володимира Великого 35.
В другому випадку показав зі свого смартфону менеджерові сторінку з офіційного сайту, де було написано про валюти, але це не допомогло.
Оскільки випадок трапився у двох відділеннях із двох, які я відвідав, думаю, що проблема не в працівниках, які працюють на місцях, а, можливо, в системі навчання персоналу.
Дякую,
Іван.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд