ВХОД
Вернуться

ШАХРАЙСТВО І БЕЗДІЯЛЬНІСТЬ ПРИВАТБАНКУ

MariannaKokhan MariannaKokhan
18 декабря 2013, 17:55
1
06 грудня 2013 року було подано заяву про відкриття службового розслідування за фактом несанкціонованого переказу коштів з моєї карти для виплат…
Картку для виплат 5168 ********* 1132 я одержала на зміну вилученої банкоматом картки. Картка призначена для доступу до мого особистого рахунку, ня який надходить соціальна допомога. На момент заміни картки залишок на рахунку складав 1982, 11 грн.
Хочу зауважити, що нова картка автоматично не була прив’язана до мого аккаунту в Приват24 і відповідно я не мала доступу до коштів на своєму рахунку. Приблизно за тиждень після видачі нової картки 5 грудня 2013 року я звернулася у відділення Приватбанку з проханням усунути несправності і прив’язати нову картку. Працівник банку намагався це зробити через мій аккаунт, зробив запит на додавання нової картки і порадив вдома перевірити результат. У разі ж виникнення нових питань, повторити спробу або звернутися у чат за допомогою.
Як виявилося при перевірці мною вдома аккаунта Приват 24, картка й надалі не була прив’язана. Повторні спроби її прив’язати автоматично видавали помилку. Більше того, система згенерувала повідомлення про те, що картка належить третій особі. Скриншот електронної сторінки подано у додатку 1.
Тому цього ж дня я звернулася з цими питаннями за допомогою он-лайн. Працівники цієї служби повідомили мені, що картка закріплена лише за мною, третьої особи вони не бачать. І не одразу, а лише з другої спроби прив’язали картку до мого аккаунта в ручному режимі. Моє спілкування з працівниками збережено а архіві переписки.
Після того, як картку було прив’язано, я спробувала перевести кошти для погашення кредиту за кредиткою в розмірі 42,8 грн., проте платіж система в той же день не провела. Приблизно о 21:00 я завершила роботу в системі «Приват 24»
На ранок наступного дня, тобто 6 грудня 2013 року, я виявила, що з картки зникли всі кошти, що були на рахунку. В розділі «мои счета» було зазначено, що о 21:48 05.12.2013 року ПЛАТЕЛЬЩИК Івасютін Вікторія Миколаївна переказала кошти на інший рахунок ,(скриншот додаю)., а в розділі «архив переводов и платежей» інформація, на який саме рахунок були переказані кошти, була відсутня (скриншот додаю).
В той же день я звернулася з заявою про несанкціоноване списання коштів з мого рахунку на гарячу лінію 3700, в чат, написала відповідні заяви до правоохоронних органів та у відділення Приватбанку. Копія квитанції, яку я отримала у відділені, свідчить про те, що кошти з мого рахунку були переведені клієнтом Приватбанку Івасютін Вікторією Миколаївною на власний рахунок 5168 **** **** 9997. Призначення платежу «Перевод личных средств» (цит. мовою оригіналу). Копію квитанції додаю.
Хочу звернути вашу увагу на те, що станом на сьогодні, тобто 18 грудня 2013 року розслідування лише розпочалося, незважаючи на мої неодноразові звернення з проханням пришвидшити розгляд моєї заяви на гарячу лінію 3700, в чат та у відділення. Хоча, на мій погляд, є достатньо доказів того, що несанкціонований доступ відбувся з вини Приватбанку.
ПРОШУ Вас у найкоротші терміни повернути вилучені кошти на мій рахунок. Крім того, ви позбавили мене можливості погасити кредит за картою «Універсальна» та оплатити вчасно комунальні послуги, придбати засоби гігієни для моєї дитини.
Тому ПРОШУ також продовжити термін безкоштовного користування кредитними коштами до моменту повернення мені списаної суми та компенсувати завдані мені збитки відповідно до Закону України «Про платіжні системи та переказ грошей в Україні»… В іншому випадку я буду кваліфікувати ваші дії із затягування справи як «шахрайство» і додам відповідні документи до заяви, що вже було подано у правоохоронні органи та Нацбанк…
Ответ банка
ПриватБанк
19 декабря 2013, 14:27
Вікторія Миколаївна, доброго дня!

Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією.
Зауважимо, що ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 7 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Рекомендуємо до прочитання.
Правило № 1. Зберігайте Ваш PIN -код, логін і пароль від Приват24 в недоступному для інших місці і нікому їх не називайте.
Правило № 2. Ніколи не просите незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою.
Правило № 3. Заходьте в Приват24 тільки з офіційних сайтів.
Правило № 4. Ніколи не надавайте інформацію про свої карти третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.
Правило № 5. Будьте пильні, якщо Вас приходять SMS невідомого авторства з проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
Правило № 6. При оплаті покупок в Інтернеті будьте обережні і не розголошуйте особисті дані.
Правило № 7.Будьте завжди на зв'язку з ПриватБанком.

Згідно написаної заяви, протягом 45-ти банківських днів проводиться розгляд, про результати якого, Ви обов'язково будете проінформовані.
Поки йде розгляд за скаргою, рекомендуємо погашати суму використаного кредитного ліміту хоча б мінімальними платежами — 7% від заборгованості.
Більш детально ознайомитися з умовами по картці, Ви можете на сайті privatbank.ua/platezhnie-karty/universalna/.

Дякуємо за відгук!
З повагою, Ірина.
ПриватБанк.

Комментарии (3)

+
+1
YT128
YT128
19 декабря 2013, 09:36
#
У меня была похожая ситуация, по истечению срока действия карты, пришел в отделение ее заменить, сфотографировали с картой, попытались привязать к моей — не вышло, сотрудник отделения сказала, что не привязывается, изьяла карту и положила в свою тумбочку, выдали другую, сказали самостоятельно активировать через приват 24, 3 дня пытался не выходило, звонил в колл-центр, и в чат писал, безрезультатно… Пришел 4 раз в отделение выдали 3 карту, 2 изьяли, попытались привязать, но была привязана карта №2, которую положили в тумбочку… Тем временем бухгалтер кипишевал, что не может перевести зп… То-есть фактически мне привязали карту, которую на руки не выдали, на 2 день я подал запрос, чтоб ее закрыли от греха подальше. ЕЕ закрыли но неприятный осадок остался (итого у меня на руках было 12 приватовских карточек, из которых мне нужна была только одна ЗАРПЛАТНАЯ) Позакрывал все нафиг, думал работа в Привете наладится — а нет, плюнул на все закрыл и зарплатную. Бардак и беспредел…
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
19 декабря 2013, 14:33
ПриватБанк
#
YT128, добрый день!
Сожалеем, что у Вас сформировалась негативное мнение о банке, при использовании платежной карты.

Довольный клиент — цель работы банка и мы каждый день стараемся совершенствовать наш сервис и улучшать качество обслуживания для достижения этого результата.

Уверены, что у Вас обязательно будет возможность положительно оценить работу нашего банка в будущем.

Спасибо за отзыв!
С уважением, Ирина.
ПриватБанк.
+
0
sunny2102
sunny2102
27 мая 2015, 12:31
#
Потрапила в подібну ситуацію з Приватбанком, дзвінок від імені працівника банку, и т.д по схемі із проблемами з зарахуванням коштів. відповідно списали 16000тис.грн, в той же день тричі телефонувала в колцентр, заблокувала карту, сказали що повідомлять службу безпеки, проведуть розслідування на протязі 30днів, також сказали що оскільки кошти це кредитний ліміт то можливо вони в резерві і їх зупинять, бо зарахування може проводитися на протязі 3 днів. Віповідно в міліцію була подана заява про шахрайсво. Через 3 дні кошти не повернули, а показали як заборгованість по кредиту, від банку про розслідування ситуації ніхто не звязувався, У відповідь на вже письмове звернення — стандартна відповідь про договірні відносини і треба погасити заборгованість, про розслідування ні слова… от і висновок щодо роботи банку відповідний- що ніхто не проводить рослідування(хоча інформація в який банк пішли кошти їм відомаі номер карти ) і банк ігнорує ці питання.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд