ВХОД
Вернуться

А вот єщо картіночка, достойная пєра...

scoffer2013 scoffer2013
29 ноября 2013, 15:14
без оценки
Привєтбанк. У серпні поточного року розміщуємо депозит у ПБ. У відділенні пропонують «Універсальна» з можливістю встановлення кредитного ліміту. Погоджуємось. Може й згодиться.
Карту видали, повідомлення про встановлення погодженого з банком розміру ліміту надійшло СМСкою. ОК. Нажаль, одразу не звернули увагу на те, що в СМС було зазначено карту, строк дії якої закінчився у січні 2013 — ну не дуже прямі руки виявились у співробітниці ВІП-офісу, що поробишь… а може то був якийсь технічний збій, які так полюбляє програмне забезпечення ПБ — зараз вже навіть не цікаво. Кредитними коштами протягом дії депозитного договору не скористались — не було потреби. У листопаді переоформили депозит на іншу суму. ВІП офіс переоформив картку. Попередню Універсальну, видану у серпні, замінили на нову — таку саму. Живемо. Але ж тут ПБ раптово спокушає — сплатіть частинами за товар у магазині. Співробітники ПБ, що сидять в магазині радісно сповістили, що ми не можемо скористатить послугою, бо кредитний ліміт = 0. Отакої. Намагання зясувати причини первинного встановлення ліміту на не робочу картку та подальшого зменшення ліміту до нульового рівня (без будь-якого попередження, сповіщення тощо) за допомогою ВІП офісу, служби підтримки, гарячої лінії, про яку на кожному куті сповіщає портрет пана Дубілєта, закінчились нічим. Банк не розголошує причини зменшення розміру або відмови у встановленні ліміту. Неофіційно натякнули, що причина може бути у тому, що ми не скористались наданим розміром ліміту. І ми б можливо погодились з цією версією, але ж! Для глухих співробітників ПБ довелось повторити: банком ліміт був помилково встановлений у серпні 2013 на картку, строк дії якої сплив у січні 2013. Тобто, навіть якщо б й було бажання чи потреба скористатись коштами ПБ, ми б все одно не змогли цього зробити. Проста нова заява про встановлення кредитного ліміту закінчилась відмовою банку. Без аргументів і пояснень, звісно. Принципова позиція, поважаю. ;)
Рєзюме: окрім безпідставної відмови у встановленні ліміту (навіть з огляду на наявність депозитного вкладу) і завданні репутаційної шкоди, банк фактично позбавив можливості скористатись послугою «оплати товарів частинами» — бо без встановленого ліміту така послуга не працює. Отаке. Пішов забирати депозит. ПрівєтДубілєт.
Ответ банка
ПриватБанк
29 ноября 2013, 16:46
Шановний клієнт!
Нам шкода, що склалися ситуація доставила Вам незручності.
Дійсно при кредитному ліміті, який дорівнює нулю, сервіс «Оплата частинами» недоступний.

Після подачі заявки на збільшення кредитного ліміту, рішення приймається в індивідуальному порядку і залежить від певних факторів, таких як:
-Активність використання Вами банківських карток і рахунків.
— Позитивна кредитна історія,
— Рівень підтверджених доходів,
— Відсутність раніше прострочених кредитів.

Хотіли б нагадати: регулювати суму кредитного ліміту, Ви також можете самостійно, за допомогою системи Приват24, ​​меню «Всі послуги» — «Кредити» — «Змінити кредитний ліміт».

Щоб підвищити свої шанси на позитивне рішення в наступний раз, Ви можете:
-надати довідку про доходи.
-активно користуватися платіжною карткою «Універсальна», в межах свого ліміту.
-поповнювати карту особистими грошима.

Дякуємо за відгук!
З повагою, Ірина.
ПриватБанк.

Комментарии (5)

+
0
KOM413328
KOM413328
29 ноября 2013, 15:35
#
Отпишитесь пожалуйста, когда банк вернет Вам депозит…
+
0
scoffer2013
scoffer2013
29 ноября 2013, 18:45
Дніпропетровськ
#
Нєпрімєнно
+
+2
scoffer2013
scoffer2013
29 ноября 2013, 18:43
Дніпропетровськ
#
Шановна пані Ірино з Прівєтбанку,

особисто для Вас повідомляю наступне:

1) при встановленні ліміту у серпні у ПБ питань щодо активності використання банківських карток і рахунків, позитивної кредитної історії, рівня підтверджених доходів, відсутності раніше прострочених кредитів не виникало;
2) активно користуватися платіжною карткою «Універсальна», в межах свого ліміту… навіть не смішно. я ж звертав увагу щодо якої картки було встановлено ліміт вашими криволапими співробітниками, чи не писав?
3) поповнювати карту особистими грошима… рєбята, а нічо, шо у зазначений період у вашому банку був розміщений депозитний вклад, що у 3 (для глухих: у три!) рази, перевищує розмір встановленого ліміту? банку недостатньо моїх особистих грошей?
4) іншого разу не буде.
+
+1
scoffer2013
scoffer2013
29 ноября 2013, 19:00
Дніпропетровськ
#
А, ну й п«яте, звісно. в догоночку.
5) за маршрутом «Всі послуги» — «Кредити» — «Змінити кредитний ліміт» у Приват24 маємо повідомлення „У Вас нет карт, по которым можно изменить кредитный лимит“.

Такшо всьо по прєжнєму: ПрівєтДубілєт.
+
0
khali
khali
2 декабря 2013, 05:58
#
Ну Ви же ДПО, з персональним менеджером. Це Вам нє цацкі-пєцкі. Отримуйте задоволення :-)

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд