Чи є сенс в довірі до банку.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42 | 43 |
USD | 39.4 | 40 |
Все курсы банка |
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібними труднощами.
Поспішаємо запевнити, що оформлення miniКАРТИ, не є обов'язковою умовою при подачі заявки на збільшення кредитного ліміту. Щоб збільшити кредитний ліміт на платіжній карті «Універсальна», достатньо подати заявку в особистому кабінеті «Приват24», меню «Всі послуги» — «Кредити» — «Змінити кредитний ліміт», за телефоном гарячої лінії 3700 або написавши в чат-онлайн на сайті privatbank.ua.
Сума кредитного ліміту розраховується в індивідуальному порядку і залежить від
певних факторів, наприклад, активності використання Вами банківських карток і рахунків. Це зроблено, щоб Вам легше було погашати кредит і по карті не виникали прострочення.
Щоб підвищити свої шанси на позитивне рішення щодо збільшення кредитного ліміту в наступний раз, Ви можете:
-надати довідку про доходи.
-активно користуватися платіжною карткою «Універсальна», в межах свого ліміту.
-поповнювати карту особистими грошима.
Як ми зрозуміли із звернення, Вами поповнювалась через термінал самообслуговування «Карта для виплат».
Хотіли нагадати: за поповнення «Карти для виплат» в Приват24 безготівковим платежем зі своїх карт, через термінал самообслуговування, касу банку, безготівковим платежем від третіх осіб, стягується комісія 05% від суми.
Якщо сума не була зарахована або здача від операції нікуди не переведена, рекомендуємо звернутися за телефоном гарячої лінії 3700. Співробітником перевіряється успішність транзакції і в разі її збою, подається заявка на повернення коштів. Заявка обробляється протягом 3-х банківських днів, так як обов'язковою умовою її обробки, є наявність інкасації терміналу після транзакції.
Дякуємо за відгук!
З повагою, ПриватБанк.