ВХОД
Вернуться

Чи є сенс в довірі до банку.

Valerii64 Valerii64
11 ноября 2013, 23:47
без оценки
Співпрацюємо з П.Б. більше 5 років. Маю кредитну карту, Проблем по борговим зобов«язанням з жодної сторони не було. Занявся підприємством. Показав агенту банку декларацію по доходах, попросив збільшити ліміт кредитної картки з 3-х до 10 тис гр. не проблема, ця послуга коштує 100 гр., дали міні кредитку, збільшили ліміт на 100гр, Круто шахраї? ні нормально. Сьогодня проплата на картку по номеру 580 гр. Вистояв чергу, розбив 100 по 20. банкомат просить комісію 2.90, знову каса, міняють 20 по 10 меншу купюру банкомат не приймає -нічого бомжам в банкові робити, Проплатив, решта-6гр. на телефон. На даний момент ця послуга мені не потрібна, але де 1.10гр. ділось? Шахраї? ні, нормальний банк, Тож давайте допоможемо йому вижити.
Ответ банка
ПриватБанк
12 ноября 2013, 10:41
Valerii64, доброго ранку!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібними труднощами.

Поспішаємо запевнити, що оформлення miniКАРТИ, не є обов'язковою умовою при подачі заявки на збільшення кредитного ліміту. Щоб збільшити кредитний ліміт на платіжній карті «Універсальна», достатньо подати заявку в особистому кабінеті «Приват24», меню «Всі послуги» — «Кредити» — «Змінити кредитний ліміт», за телефоном гарячої лінії 3700 або написавши в чат-онлайн на сайті privatbank.ua.

Сума кредитного ліміту розраховується в індивідуальному порядку і залежить від
певних факторів, наприклад, активності використання Вами банківських карток і рахунків. Це зроблено, щоб Вам легше було погашати кредит і по карті не виникали прострочення.
Щоб підвищити свої шанси на позитивне рішення щодо збільшення кредитного ліміту в наступний раз, Ви можете:
-надати довідку про доходи.
-активно користуватися платіжною карткою «Універсальна», в межах свого ліміту.
-поповнювати карту особистими грошима.

Як ми зрозуміли із звернення, Вами поповнювалась через термінал самообслуговування «Карта для виплат».
Хотіли нагадати: за поповнення «Карти для виплат» в Приват24 безготівковим платежем зі своїх карт, через термінал самообслуговування, касу банку, безготівковим платежем від третіх осіб, стягується комісія 05% від суми.

Якщо сума не була зарахована або здача від операції нікуди не переведена, рекомендуємо звернутися за телефоном гарячої лінії 3700. Співробітником перевіряється успішність транзакції і в разі її збою, подається заявка на повернення коштів. Заявка обробляється протягом 3-х банківських днів, так як обов'язковою умовою її обробки, є наявність інкасації терміналу після транзакції.

Дякуємо за відгук!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
rsaGoBack
rsaGoBack
13 ноября 2013, 12:54
#
Сенсу НЕМАЄ!!! Ніколи не довіряйте цим злодіям!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд