ВХОД
Вернуться

Нерозуміють клієнтів.

gosti2098 gosti2098
6 ноября 2013, 17:23
без оценки
Добрий день мені позвонили запропонували карточку на 25 тис. Я пішов в найблищє віділення банку в Підволочиську в банку мені сказали щоб я позвонив до спеціаліста на гарячу лінію за номером 3700 і сказали щоб я спитав чи я є учасником гольд клубу я позвонив мені сказали що якщо мені відкриють таку карточку то я ним стану я знову пішов в банк мені замість гольд карточки відкрили універсальну щєй ні грошей на ній нема я звонив знову на гарячу лінію хотів перевірити чи є вже гроші ввів чотири останіх цифри а мені в відповідь така карточка не привязана до цього номера. Я вас прошу розберіться з тими што працює в віділені банку смт. Підволочиськ вони халатно відносяться до клієнтів і не розуміють що їм говориш!!!
Ответ банка
ПриватБанк
6 ноября 2013, 17:34
Шановний клієнт!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібними труднощами.

Вами отримана платіжна карта «Універсальна», яка дає Вам можливість користуватися як власними грошима на карті, так і взяти кредит без довідок про доходи, використовуючи кошти банку. На цю картку Вам можуть перераховувати гроші Ваші родичі, знайомі або партнери. Поповнення картки здійснюється в режимі реального часу, тобто гроші надходять на картку через кілька хвилин після їх внесення.
Карткою «Універсальна» можна розраховуватися в торгових точках, здійснювати оплату в Інтернеті і терміналах самообслуговування.

Після отримання Банком всіх необхідних документів, а також Заяви, Банк проводить перевірку наданих документів і протягом доби приймає рішення про можливість встановлення кредитного ліміту.
Рішення приймається в індивідуальному порядку і залежить від певних факторів, таких як:
— Позитивна кредитна історія,
— Рівень підтверджених доходів,
— Відсутність раніше прострочених кредитів.

Щоб надати консультацію саме по Вашій карті, необхідна додаткова інформація та ідентифікація Вас як власника. Будь ласка, відправте нам лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши контактний номер телефону і зручний час для зворотного зв'язку. Інформація обов'язково буде перевірена, після чого ми зможемо надати розгорнуту відповідь.

Заздалегідь спасибі!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
+1
rsa1
rsa1
7 ноября 2013, 14:36
#
Да вони там один одного не розуміють, а Ви кажете, що немає порозуміння з клієнтами. Біжіть звідти, якщо є така можливість.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд