ВХОД
Вернуться

Банк, що сприяє шахрайству і заробляє на цьому!

olenamaryjane olenamaryjane
6 ноября 2013, 01:57
1
Якщо одного разу ви станете жертвою шахрайського заволодіння вашими коштами чи то банком, чи іншою особою — не надійтесь, ПриватБанк вам не допоможе, розслідування проводити він теж не буде, він навпаки, люб'язно і тихенько прикриватиме вашу справу, в той час як відсотки і штрафи за кредит будуть зніматись з вас щодня. Отже в решті решт, борючись за правду, вельми шановний Банк зробить так, щоб за викрадені кредити ви платили самі зі своєї кишені, та ще й в кілька раз більше за початкову суму, бо ж Банку потрібно якось заробляти і платити зарплати чимось… а з чого вони це виплатять? з мізерних наднизьких комісій за свої послуги? звісно ні — вони зароблять на біді своїх же дорогих клієнтів.
Щиро Дякую Банку за надану допомогу у несприянню міліції, неповерненні коштів та неустановленні справедливості!
З найкращими побажаннями вашого пошвидшого закриття (і так на черзі після Аеросвіту) і просто відплати долі за всі «чудові» вчинки, а скоріше невчинки.
Ответ банка
ПриватБанк
6 ноября 2013, 11:17
Олена, доброго дня!
Шкодуємо, що у Вас сформувалася така думка про банк = (

Поспішаємо запевнити, що ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 7 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Рекомендуємо до прочитання.
Правило № 1. Зберігайте Ваш PIN-код, логін і пароль від Приват24 в недоступному для інших місці і нікому їх не називайте.
Правило № 2. Ніколи не питайте незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою.
Правило № 3. Заходьте в Приват24 тільки з офіційних сайтів.
Правило № 4. Ніколи не надавайте інформацію про свої карти третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.
Правило № 5. Будьте пильні, якщо Вас приходять SMS невідомого авторства із проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
Правило № 6. При оплаті покупок в Інтернеті будьте обережні і не розголошуйте особисті дані.
Правило № 7.Будьте завжди на зв'язку з ПриватБанком.

Дійсно, поки йде розгляд за скаргою (протягом 45-ти днів), клієнтові необхідно погашати суму використаного кредитного ліміту хоча б мінімальними платежами — 7% від заборгованості. Так як при порушенні термінів погашення заборгованості передбачені штрафні санкції.

-За наявності прострочення сплати обов'язкових щомісячних платежів понад 5 днів нараховується пеня і одноразово стягується 50 грн. Розмір пені розраховується за такою формулою: базова процентна ставка за договором / 30. Пеня нараховується на суму обов'язкового щомісячного платежу за кожний день прострочення його сплати в кожному випадку порушення строків сплати кожного з обов'язкових щомісячних платежів окремо.

-За наявності прострочення сплати обов'язкових щомісячних платежів понад 30 днів нараховується штраф у розмірі 500 грн + 5% від суми всієї заборгованості за кредитом (тіло кредиту, нараховані відсотки, комісії) в кожному випадку порушення строків сплати кожного з обов'язкових щомісячних платежів окремо.

Задоволений клієнт — мета роботи банку і ми щодня намагаємося вдосконалювати наш сервіс і покращувати якість обслуговування для досягнення цього результату.

Впевнені, що у Вас обов'язково буде можливість позитивно оцінити роботу нашого банку в майбутньому.

Дякуємо за відгук!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (2)

+
+1
alena13
alena13
6 ноября 2013, 10:54
#
Полностю подерживаю. Валить нужно из этого Прихвата, и людям розказивать что-бы в ето говно не лезли.
+
0
PrivatBankQM
PrivatBankQM
6 ноября 2013, 11:17
ПриватБанк
#
Олена, доброго дня!
Шкодуємо, що у Вас сформувалася така думка про банк = (

Поспішаємо запевнити, що ПриватБанк завжди гарантує збереження Ваших коштів, але і Ви повинні дбати про безпеку своїх грошей. Ми склали 7 простих правил, дотримуючись яких Ви зможете не стати жертвами шахраїв. Рекомендуємо до прочитання.
Правило № 1. Зберігайте Ваш PIN-код, логін і пароль від Приват24 в недоступному для інших місці і нікому їх не називайте.
Правило № 2. Ніколи не питайте незнайомих людей допомогти Вам скористатися пластиковою карткою.
Правило № 3. Заходьте в Приват24 тільки з офіційних сайтів.
Правило № 4. Ніколи не надавайте інформацію про свої карти третім особам, навіть якщо вони звертаються до Вас нібито від імені банку.
Правило № 5. Будьте пильні, якщо Вас приходять SMS невідомого авторства із проханням відправити отриманий код або дивний набір команд на інший номер.
Правило № 6. При оплаті покупок в Інтернеті будьте обережні і не розголошуйте особисті дані.
Правило № 7.Будьте завжди на зв'язку з ПриватБанком.

Дійсно, поки йде розгляд за скаргою (протягом 45-ти днів), клієнтові необхідно погашати суму використаного кредитного ліміту хоча б мінімальними платежами — 7% від заборгованості. Так як при порушенні термінів погашення заборгованості передбачені штрафні санкції.

-За наявності прострочення сплати обов'язкових щомісячних платежів понад 5 днів нараховується пеня і одноразово стягується 50 грн. Розмір пені розраховується за такою формулою: базова процентна ставка за договором / 30. Пеня нараховується на суму обов'язкового щомісячного платежу за кожний день прострочення його сплати в кожному випадку порушення строків сплати кожного з обов'язкових щомісячних платежів окремо.

-За наявності прострочення сплати обов'язкових щомісячних платежів понад 30 днів нараховується штраф у розмірі 500 грн + 5% від суми всієї заборгованості за кредитом (тіло кредиту, нараховані відсотки, комісії) в кожному випадку порушення строків сплати кожного з обов'язкових щомісячних платежів окремо.

Задоволений клієнт — мета роботи банку і ми щодня намагаємося вдосконалювати наш сервіс і покращувати якість обслуговування для досягнення цього результату.

Впевнені, що у Вас обов'язково буде можливість позитивно оцінити роботу нашого банку в майбутньому.

Дякуємо за відгук!
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд