ВХОД
Вернуться

Припиніть набридливі дзвінки

ky4eryavuj ky4eryavuj
30 сентября 2013, 19:27
без оценки
Уже другий тиждень на мій мобільний телефон поступають дзінки, з даного банку з пропозицією оформити кредитну картку. На моє запитання звідки у представників банку мої персональні дані а також мій номер телефону надали відповідь що буцім то я подав заявку на оформлення кредкі. дуже велике прохання припинити набридливі дзвінки та нарешті усвідомити що бажання працювати з даним банком, а тим більше оформляти будь-які кредити не маю бажання. Також хотів би отримати чітку відповідь звідки відомі мої персональні дані, адже жодних заявок я не оформляв. мій телефон 0977205678
Ответ банка
ПриватБанк
1 октября 2013, 08:41
ky4eryavuj, доброго ранку!
ПриватБанк пропонує своїм клієнтам широкий спектр фінансових послуг: від накопичувальних і розрахункових рахунків, депозитних вкладів з високою прибутковістю до грошових переказів. І тільки за рішенням клієнта той чи інший сервіс надається.

Хотіли б звернути Вашу увагу: у платіжної картки «Універсальна» є маса переваг. На цю картку Вам можуть перераховувати гроші Ваші родичі, знайомі або партнери. поповнення
карти здійснюється в режимі реального часу, тобто гроші надходять на картку через кілька хвилин після їх внесення. Карткою «Універсальна» можна розраховуватися в торгових точках, здійснювати оплату в Інтернеті і терміналах самообслуговування. Карта бере участь у програмі Бонус +. Карту можна використовувати як особисту дебітну. При зберіганні особистих коштів понад 100 грн (вище кредитного ліміту) Вам нараховується відсоток на залишок (10% річних).

Дякуємо за відгук!
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд