Кулибины в работе.
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42.05 | 43.05 |
USD | 38.85 | 39.45 |
Все курсы банка |
В заміні банківської картки було відмовлено, так як мені було повідомлено, що мій паспорт громадянина України числиться в переліку втрачених. Мене це дуже здивувало, так як паспорт я не втрачав і з заявою про втрату паспорта до районного відділу Управління державної міграційної служби України не звертався. Ні одне із відділень ЗАТ КБ ПриватБанк я не інформував про нібито втрату мною паспорта.
Я показав співробітниці відділення ЗАТ КБ ПриватБанк «втрачений паспорт» громадянина України. Співробітниця відділення ЗАТ КБ ПриватБанк сказала, що без моєї заяви про виключення з бази даних, мій паспорт так і буде числитись, як втрачений і я не зможу отримати нову банківську карточку.
В той же день я написав заяву про виключення мого «втраченого паспорта» з бази даних втрачених паспортів. До заяви долучили ксерокопію «втраченого паспорта» і ксерокопію свідоцтва про народження. Мене повідомили, що процедура виключення «втраченого паспорта» з бази даних займе приблизно два тижні. Я залишив співробітниці свій контактний телефон. Але за два тижні мені так ніхто і не зателефонував.
Не дочекавшись дзвінка я повторно звернувся вже до завідуючої відділенням ЗАТ КБ Приватбанк. Мій паспорт з невідомих мені причин все числився як втрачений. Була повторно зроблена ксерокопія «втраченого паспорта» громадянина України.
11 вересня 2013 року мені була перерахована пенсія, але коштами я не міг скористатись, так як 31.08.2013 р. закінчився термін дії старої банківської карточки, а нову мені так на той час і не видали.
Не дочекавшись ніякої інформації з відділення ЗАТ КБ Приватбанк я вимушений був звернутись 17.09.2013 року до районного відділу Управління державної міграційної служби України. Мені надали довідку, що я не звертався до районного відділу Управління державної міграційної служби України про втрату паспорта громадянина України і в базі втрачених паспортів не значиться.
В той же день я звернувся в відділення ЗАТ КБ Промбанк з проханням замінити банківську карточку. В базі даних Приватбанку мій паспорт все ще був як втрачений. Тільки після надання довідки районного відділу Управління державної міграційної служби України, що я не звертався про втрату паспорта і в базі втрачених паспортів не значиться мені майже через місяць видали нову банківську карточку.
Поцікавився в інтернеті відгуками про роботу ЗАТ КБ Приватбанк. Виявляється, що випадки «втрати паспортів» непоодинокі. З якою метою це робиться співробітниками ЗАТ КБ Приватбанк, можна тільки здогадуватись. Кулібіни у нас ніколи не переводились.
Банк жахливий. Приміщення відділень маленькі, постійні черги, обслуговують дуже повільно.
Дякуємо за звернення!
Так, дійсно, якщо паспорт значитися в загублених, Клієнту при зверненні до відділення необхідно вивести паспорт зі списку загублені. Для цього достатньо з оригіналом паспорта звернутися у відділення банку.
Для нас дуже важливо якість обслуговування наших клієнтів. Вкажіть, будь ласка, точну адресу відділення, в якому у Вас виникли труднощі при обслуговуванні. Для зручності, Ви маєте можливість використовувати карту privatbank.ua/map/, контактний номер телефону, дату і час звернення, ПІБ співробітника, а також посиланням на це повідомлення, написавши на нашу електронну адресу: web-hotmail @ privatbank. ua.
З повагою, ПриватБанк.