ВХОД
Вернуться

ВІДПОВІДЬ НА ОТВЕТ БАНКА ПО ТЕМІ: «ПРО ПРИВАТБАНК»

aaaa4444 aaaa4444
2 сентября 2013, 23:16
1
Шановний клієнт! Наявність платіжної картки ПриватБанку, не є обов'язковою умовою при здійсненні платежів через відділення.

Здійснити валютообмінну операцію, можна за наявності паспорта і телефону або за наявності будь-якої платіжної картки ПриватБанку і телефону. Для здійснення валютнообмінних операції, співробітниками проводиться ідентифікація. Ідентифікація — це реєстрація Вас у базі даних ПриватБанку. Збір інформації про клієнта для його ідентифікації проводиться через заповнення Анкети Клієнта, отримання оригіналів / копій підтверджуючих документів і фотографування клієнта.

Хотіли б звернути Вашу увагу: Нацбанк підтвердив право банку проводити « ідентифікацію клієнта » при проведенні валютнообмінних операцій, зазначивши, що, « згідно з ч. 13 ст. 9 розділу I закону України «Про запобігання та протидію легалізації ( відмиванню ) доходів, одержаних злочинним шляхом, або фінансуванню тероризму», ідентифікація клієнта не є обов'язковою у випадку проведення фінансової операції особами, які раніше були ідентифіковані ». Відповідно, якщо фізична особа, яка звернулася до банку з метою проведення валютнообмінної операції, раніше була ідентифікована банком, банк проводить дану операцію для такої фізособи без додаткової ідентифікації.

При оформленні нової «Карти для виплат», так і при її перевипуску, керівники відділень можуть оформити тільки «Карту для виплат» без картки «Універсальна ».

Банк зараз веде активну роботу над поліпшенням якості обслуговування наших. Якщо Вам відомі конкретні випадки, коли клієнту була надана некоректна інформація, просимо повідомити про це, відправивши лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши дату, приблизний час і адресу відділення, до якого Ви зверталися, а також контактний номер телефону для зворотного зв'язку. Надана Вами інформація обов'язково буде перевірена і в разі виявлення порушень з боку співробітників, буде прийнято управлінське рішення.

З повагою, ПриватБанк.

А ВИ НЕ ДУМАЄТЕ, ЩО ЯКЩО ЛЮДИНА НЕ ХОЧЕ БУТИ ВАШИМ КЛІЄНТОМ ПРОСТО ПРИЙШЛА ПОМІНЯТИ ВАЛЮТУ, ТО ПО ЗАКОНУ ВИ БИ МОГЛИ БИ ВЗЯТИ ТІЛЬКИ ПАСПОРТ І НЕ ОФОРМЛЮВАТИ ЯКУСЬ КАРТУ!!! А ТУТ УЖЕ ВИ Й ПОРУШУЄТЕ ТА В ТОМУ, ЩО ПУБЛІЧНО НЕ ОГОЛОШУЄТЕ ПРО ТЕ ЩО МОЖНА НЕ ОФОМЛЯТИ УНІВЕРСАЛЬНУ ПРИ ОФОРМЛЕННІ ІНШОЇ КАРТИ!!! ПОЧИТАЙТЕ ЗАКОН!!! І ВИ ТАК НЕ ВІДПОВІЛИ ЧОМУ ВСІ ВАШІ ПРАЦІВНИКИ НЕ НОСЯТЬ БЕЙДЖИКІВ!!! І ЯК Я МОЖУ ЗНАТИ ХОЧ ІМ'Я ТІЄЇ ЛЮДИНИ, ЯКА МЕНЕ ОБСЛУГОВУЄ!!! І ЯК Я МОЖУ НА НЕЇ ПОСКАРЖИТИСЯ!!! ПІДКАЖІТЬ!!! ПО ПРИКМЕТАМ ЧИ ЩО!!! ВИ ЖАХЛИВИЙ, БРЕХЛИВИЙ ТА КРИМІНАЛЬНИЙ БАНК!!! Я ЩЕ НА ВАС У СУД ПОДАМ!!! БУДЕТЕ ЗНАТИ, ЯК СТАРЕНЬКИХ ДУРИТИ!!!
Ответ банка
ПриватБанк
3 сентября 2013, 09:06
Шановний клієнт!
Хотіли б нагадати: здійснити валютообмінну операцію, можна за наявності паспорта і телефону або за наявності будь-якої платіжної картки ПриватБанку і телефону.

При оформленні нової «Карти для виплат», так і при її перевипуску, керівники відділень можуть оформити тільки «Карту для виплат» без картки «Універсальна ».

Всі співробітники відділень ПриватБанку, носять бейджики.

Якщо Вам відомі конкретні випадки, коли клієнту була надана некоректна інформація або Ви помітили, що співробітники не носять бейджики, будь ласка, повідомте нам про це, відправивши лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши дату, приблизний час і адресу відділення, до якого Ви зверталися, а також контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

Дякуємо за відгук!
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
sanch ☺
sanch ☺
3 сентября 2013, 08:14
琚 灏
#
Это тяжело назвать банком.
О каком телефоне они талдычат, согласно постановлению НБУ достаточно паспортных данных.
Кроме того в ЗУ указано при каких случаях проводиться идентификация клиента, но видать банку чхать на это.
Кроме того так называемая «Анкети Клієнта», которую видел я, является прикладной к договору присоединения, т.е. банк агресивно навязывает свои услуги, вводит клиента в обман.
Далее пишут «отримання оригіналів / копій», в законодательстве говориться клиент предъявляет документы, но не дает.
И на последок «фотографування клієнта» — вообще ахлял банк, к клиенту как к зеку, ЗУ не предусматривает фотографирование.

Банку ложить на все законодательство Украины.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд