Не хочуть давати переказ в євро .... жах
×
Введите ваш E-mail
для оформления подписки:
Подписаться
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Уважаемый Андрей!
В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
×
Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:
Подписка оформлена успешно
На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.
Мы рады, что вы с нами!
Вернуться на сайт
Курс валют в Приватбанке
Валюта | Покупка | Продажа |
EUR | 42 | 43 |
USD | 39.35 | 39.95 |
Все курсы банка |
1.
Для того щоб отримати переказ Maneygram у цьому банку треба предявити картку (якщо у вас є) я її не мав, сказав у мене є паспорт громадянина України, картки з собою я не маю. Від операціоністки чи як її почув я не можу без картки… Тобто банк буде мені вказувати носити картку чи ні ))) ЖАХ.
2.
28.08.13 знову прийшов отримати переказ Maneygram, касирка сказала в євро видати не можу видам в гривні!(нахєр мені операцію обмін валют (як мені гроші передавали вказували валюта видачі ЄВРО йопт) ). «Щоб видати в євро, треба щоб ви відкрили картку в євро у нашому банку» — ооо може і кредит мені у вас взяти?? Що ще треба зробити щоб отримати переказ — може страховку ще курити ??? Так шо банком дуже не задоволений!!!
Питання 1. хто дав банку право вимагати картку банку для отримання переказу? 2. Нащо відкривати картку в євро для того щоб отримати гроші в євроо… Це напевно порушення договору з ManeyGram…
Приносимо вибачення, якщо Ви зіткнулися з труднощами при отриманні грошового переказу в нашому відділенні.
Дозвольте уточнити, що для отримання переказу MoneyGram в ПриватБанку, за відсутності картки, Вам достатньо пред'явити паспорт. Оформлення картки або будь-якого іншого продукту банку можливе лише за бажанням клієнта. Найімовірніше, відмова у видачі Вам переказу у валюті Євро, була мотивована відсутністю цієї валюти в касі. Але ми хотіли б більш детально перевірити надану Вами інформацію і в разі виявлення порушень з боку співробітників, застосувати до них заходи дисциплінарного впливу для недопущення подібних консультацій в майбутньому. Будемо вдячні, якщо Ви відправите нам листа на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши точну адресу відділення (для зручності пошуку Ви можете скористатися картою на нашому офіційному сайті privatbank.ua/map/), а також дату і приблизний час відвідування. Ми обов'язково перевіримо інформацію! Заздалегідь спасибі за Ваш лист.
З повагою, ПриватБанк.