ВХОД
Вернуться

money gram

lesia23 lesia23
23 августа 2013, 22:05
1
Сьогодні зіткнулися з неприємною ситуацією у Вашому банку стосовно грошового переказу. По-перше в банку працюють не компетентні працівники, які не можуть провести видачу грошей по грошовому переказу (в іншому банку це зробили за 5 хв.) у Приваті це тривало 30 хв і безрезультатно). По-друге у Вас завжди не працює система, постійні збої та проблеми.
Ваш Банк це суцільний безлад. Будь ласка, зверніть увагу на якість обслуговування клієнтів та зробіть так щоб нарешті все у Вас працювало, адже Ви позиціонуєте себе як найкращий банк України, можливо Ви і є найбільшим банком, але НІКУДИШНІМ!!!
Ответ банка
ПриватБанк
24 августа 2013, 10:16
lesia23, доброго ранку!
Маємо надію, що цей не самий приємний випадок залишиться єдиним за весь час обслуговування в нашому Банку і зі свого боку ми для цього докладемо максимум зусиль. Для нас дуже важливо якість обслуговування наших клієнтів. Вкажіть, будь ласка, точну адресу відділення, в якому у Вас виникли труднощі, при обслуговуванні. Для зручності, Ви можете використовувати карту maps.privatbank.ua/. Також вкажіть, будь ласка, контактний номер телефону для зворотного зв'язку, написавши на нашу електронну адресу: web-hotmail@privatbank.ua.
Приносимо вибачення за доставлені незручності.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд