ВХОД
Вернуться

робота банку та відношенння до клієнтів.

firelezo firelezo
20 августа 2013, 11:42
без оценки
Приват банк не є надійним банком. Так як я і багато моїх знайомих пересвідчились у цьому. Хочу розповісти про себе: Я, оформляв онлайн заявку на отримання зотої картки, мені прийшла звістка, що вона випущена і я, її можу отримати. Я, звернувся до одного із відділень банку на другий день. Як завжди в банку не має де пройти і народу велика кількість. Працівники банку обсдуговують не по черзі, а по блату, тобто в кого важливіше питання в розмірі суми, той віп, а то перший у черзі може почекати. Чомусь працівник банку сказав, що я, не можу отримати ніякої золотої картки, а видав мені універсальну з 0 лімітом, без підняття ліміту. Коли він видавав мені картку я, хотів показати деякі офіціні свої доходи (мається на увазі пенсію) на, що працівник банку заперечив і сказав, що це лишнє! Після того як я, отримав ту картку яку не замовляв з 0 балансом я, повернувся додому і зателефонував на гарячу лінію банку. А Приват банк мені повідомив, що у мене є заборгованість по зарплатній картці, якою я, навіть ніколи не користувався, і яку я, давним давно викинув. Вони мені порекомендували піти погасити заборгованість у розмірі 10 гривень і тоді можливо ліміт картки яку я, не замовляв змінеться. Скажіть на Вашу думку данний банк є надійним_? Моя відповідь ні ні і ще раз ні, не зв'язуйтесь з даним банком, що не хочете на свою голову проблем. Тому, що головна біль, хамське відноше, липова інформація різного калібру вам буде гарантовано. Дякую за увагу і всім вдалого дня і швидшого закриття приват банку.
Ответ банка
ПриватБанк
20 августа 2013, 18:52
Шановний клієнт!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібною труднощами.
Незабаром черги скоротяться. По-перше, банком зараз впроваджується великий проект, який дозволить різко наростити пропускну здатність відділень. По-друге, альтернативою є послуги віддаленого банкінгу, за допомогою яких можна здійснювати операції за вашими рахунками не відвідуючи відділення банку!
— Інтернет-банк «Приват24»;
-Мобільні додатки;
-Платежі за безкоштовним телефоном 3700;
-Регулярні платежі;
-SMS-банкінг;
-Банкомати;
-Термінали самообслуговування.

Ви можете отримати платіжну картку рівня Gold, відвідавши будь-яке відділення ПриватБанку, маючи при собі паспорт.

Хотіли б звернути Вашу увагу: карта Gold має масу переваг таких як:
-Виділена для GOLD-клубу цілодобову лінію клієнтської підтримки за номером 0800504707.
-Спеціальні знижки від 3 до 20% у більш ніж 3700 елітних підприємствах України, Латвії та Грузії, що входять до Дисконтний клуб «ПриватБанк VIP».
-Преміальні пропозиції від MasterCard: співробітники цілодобової служби підтримки допоможуть Вам з усіх питань, пов'язаним із загубленими або вкраденими картами, терміновим отриманням готівки, адресами банкоматів, які приймають картки MasterCard, Maestro, Cirrus і т. д. До того ж Ви отримуєте знижки та бонуси при оплаті карткою MasterCard.
-Можливість скористатися в будь-якій точці світу послугою «Екстрена видача готівки або нової карти».
-Можливість зберігати цінності в сейфових комірках ПриватБанку.
Більш детально ознайомитися з умовами та тарифами по карті, Ви можете на сайті privatbank.ua/platezhnie-karty/karta-gold/.

Нагадуємо: регулювати суму кредитного ліміту, Ви можете самостійно, за допомогою системи Приват24, меню «Всі послуги» — «Кредити» — «Змінити кредитний ліміт».
Після отримання Банком всіх необхідних документів, а також Заяви, Банк проводить перевірку наданих документів і приймає рішення про можливість встановлення кредитного ліміту.

Рішення про збільшення кредитного ліміту приймається в індивідуальному порядку і залежить від певних
факторів, таких як:
— Позитивна кредитна історія,
— Рівень підтверджених доходів,
— Відсутність раніше прострочених кредитів.

Щоб надати консультацію по Вашій карті, необхідна додаткова інформація та ідентифікація Вас як власника. Для отримання детальної консультації з карт-рахунку, Вы можете звернутися за телефоном гарячої лінії 0800 500 003 або Чат-онлайн з сайту privatbank.ua.
Наші фахівці з радістю дадуть відповідь на всі запитання.

Банк зараз веде активну роботу над поліпшенням якості обслуговування наших клієнтів.
За наданою Вами інформації, ми б хотіли провести розгляд та застосувати заходи до співробітника, який допустив неякісне обслуговування. Будемо вдячні, якщо Ви відправите лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, посилаючись на це повідомлення, вказавши дату, приблизний час і адресу відділення, до якого Ви зверталися, а також контактний номер телефону для зворотного зв'язку.

Заздалегідь спасибо.
З повагою, ПриватБанк.

Комментарии (1)

+
0
sanch ☺
sanch ☺
20 августа 2013, 15:31
琚 灏
#
Если заплатили 10 грн. то признали согласие с долгом. Если Вы ничего не подписывали при новом оформлении золотой карты, можете послать банк лесом.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд