ВХОД
Вернуться

Незадоволена роботою банку

Arisha2013 Arisha2013
16 июля 2013, 21:14
без оценки
Обслуговування жах, відкривають кредитку з мінусом уважно слідкуйте за картами, колись користувалася послугами банку потім перейшла на інший і знову вирішила повернутися у Приват, я за це поплатилася. Відкрили нову карту підтягнули відрахування які йшли з старої про це мене не повідомили, на гарячі лінії порадили заблокувати карту а потім розблокувати її самі немогли, також гаряча лінія надає невірну інформацію то казали що карту заблокували то розблокували і незнають чому неможливо нею скористатися + запропонували підійти у віділення банкуі запевнили що у неділю воно працює, звісно я прийшла а банк зачинений. Чесно кажучи нерекомендуюю цей банк.
Ответ банка
ПриватБанк
17 июля 2013, 11:17
Arisha2013, доброго дня!
Щоб перевірити інформацію і надати допомогу у вирішенні питання по Вашій карті, необхідні додаткові дані. Будь ласка, надішліть нам листа на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua посилаючись на це повідомлення, вказавши контактний номер телефону і зручний час для зворотного зв'язку. Нам дуже важливо, щоб наші клієнти отримували якісне, кваліфіковане обслуговування і допомогу у вирішенні питання. Ми б хотіли прослухати Ваші діалоги з операторами клієнтської підтримки та у разі виявлення порушень з боку співробітника, застосувати заходи дисциплінарного стягнення. Для цього, уточніть, будь ласка, дату і номер телефону, з якого було здійснено дзвінок.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд