ВХОД
Вернуться

...БАНК.

GANNAK GANNAK
19 июня 2013, 16:57
без оценки
Я КОРИСТУЮСЯ МАМИНОЮ КАРТОЧКОЮ.МЕНІ ТИЖДЕНЬ НАЗАД ЗРОБИЛИ ПЕРЕВОД НА 500 ГРН.ГРОШЕЙ НЕМАЄ. У ПОНЕДІЛОК ЧЕРЕЗ ПРИВАТ МЕНІ ПЕРЕВЕЛИ 250 ГРН.ЇХ ЗНОВУ НЕМАЄ.ТО КАПЄЦ.ХТО МЕНІ ПОВЕРНЕ ГРОШІ.ПІШЛА В БАНК СКАЗАЛИ ЧЕКАЙТЕ РОЗДРУКІВКУ ДАДУТЬ В ЧЕТВЕР.НАФІК МЕНІ ВАША РОЗДРУКІВКА ЯК ГРОШЕЙ НЕМА.

Комментарии (2)

+
+4
PrivatBanker
PrivatBanker
19 июня 2013, 17:31
ПриватБанк, Днепропетровск
#
GANNAK, доброго дня!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулися з подібною ситуацією. Для оперативного вирішення питання щодо зарахування коштів, необхідні додаткові дані, а саме Ваш контактний номер телефону. Ми б хотіли зв'язатися з Вами і уточнити деталі платежів (дати, спосіб поповнення). Будь ласка, відправте нам лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua посилаючись на це повідомлення, вказавши контактний номер телефону і зручний час для зворотного зв'язку.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
21 июня 2013, 16:13
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Ганна, уточніть, будь ласка, Ваші питання ще відкриті? Так як станом на поточний момент, ніякої детальної інформації від Вас так і не надійшло.

З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд