ВХОД
Вернуться

??????????

igorlaba igorlaba
20 мая 2013, 15:09
без оценки
Непрозора система обслуговування, довгі черги, несинхронна та неточна робота інформаційних сервісів(СМС, телефонних довідок тощо.). Малокваліфіковані фахівці, які зосереджують свою роботу задля вигоди з боку банку, але аж ніяк не клієнтів. Якби ще ці коментарі давали результат…

Комментарии (2)

+
0
shadowprovin
shadowprovin
20 мая 2013, 18:18
где-то в Украине
#
А вы попробуйте писать не только комменты с жалобами, но и предложения по исправлению сложившейся ситуации, может быть тогда что-то изменится
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
21 мая 2013, 11:15
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Igorlaba, доброго дня!
Дякуємо за Ваше звернення!
Нам дуже важливо, щоб наші клієнти отримували якісне, кваліфіковане обслуговування і могли користуватися, в будь-який зручний час, усім спектром банківських послуг. У випадку, якщо у Вас виникли труднощі при обслуговуванні або при використанні продуктів банку, відправте, будь ласка, нам лист на адресу електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua посилаючись на це повідомлення, вкажіть у повідомленні контактний номер телефону і зручний час, для зворотного зв'язку.
Ми обов'язково зв'яжемося з Вами для уточнення інформації та надамо необхідну допомогу у вирішенні питань.
Також Ви можете в будь-який зручний час звернутися на цілодобову гарячу лінію за безкоштовним номером 0800-500-003 або в службу «Чат-Онлайн» на сайті privatbank.ua.
З повагою, ПриватБанк!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд