ВХОД
Вернуться

Мої враження від Приватбанку.

55HH77 55HH77
20 марта 2013, 17:03
без оценки
Сьогодні я звернувся до відділення Приватбанку в м. Миргород для отримання картки «Для виплат» та залишився незадоволеним якістю обслуговування.
По перше, я мусив чекати близько 5 хвилин поки менеджер Олексенко Інна Вікторівна закінчить приватну телефонну розмову.
Разом з картою «для виплат» менеджер мені видала кредитну карту «Універсал», МОТИВУЮЧИСЬ ВИМОГОЮ КЕРІВНИЦТВА ПРИВАТБАНКУ — чи не здається Вам що це є проушенням статті 55 закону України «Про банки і банківську діяльність» та закону України «Про захист прав споживачів»? На мої слова, що дана картка («Універсал») мені не потрібна, отримав відповідь, що здати дану карту можна на протязі місяця, ала не раніше ніж через 7 днів, і що я можу скаржитись на її роботу та на роботу Вашого банку в будь-яку інстанцію, навіть «поїхати до Дніпропетровська», їй все одно. В її голосі відчувалась зневага та зверхність. На мою думку, даною поведінкою Ваш працівник образила мене, висловивши байдужість до мого бачення питання обслуговування клієнтів Приватбанку та власне до мого питання. Дайте, будь ласка, відповідь: чому я повинен витрачати власний час для закриття непотрібного мені кредитного рахунку, чи менеджер у такий споіб заробляє для себе «преміальні бали»? Вичерпної інформації про рахунок (вартість обслуговування) я також не отримав. Тому оцінюю роботу Вашого менеджера з обслуговування на 2 бали – вона явно не дорожить своїм робочим місцем.
І ще одне питання – чому не маючи мобільного телефону я не можу стати клієнтом Приватбанку (так мені повідомила Ваш менеджер)?
Намагався бути об'єктивним.
Дякую за відповідь.

Комментарии (8)

+
+3
PrivatBanker
PrivatBanker
20 марта 2013, 19:05
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Шановний клієнт!
При відкритті Карти для виплат, Ви отримуєте платіжну пластикову кредитну карту «Універсальну».
Карта «Універсальна», видається для того, щоб активувати та отримати доступ до рахунку Карти для виплат та використовувати її для отримання різних видів зарахувань.
У даній карти є маса переваг (пільговий період до 55 днів, участь у програмі Бонус +. Кредитну карту можна використовувати як особисту дебетову картку. При зберіганні особистих коштів понад 100грн (вище кредитного ліміту) Вам нараховується відсоток на залишок (10% річних). Більш докладніше з системою «Бонус +» Ви можете ознайомитися на сайті bonus.privatbank.ua/, з тарифами та умовами кредитної картки — privatbank.ua/platezhnie-karty/kreditka/.
Нам дуже важливо, щоб наші клієнти отримували якісне та кваліфіковане обслуговування.
Для покращення якості обслуговування, у відділенні, уточніть, будь ласка, в особистому повідомленні, контактний номер телефону, для зворотного зв'язку або зверніться до нас за адресою електронної пошти web-hotmail@privatbank.ua, пославшись на дане повідомлення.
Надана Вами інформація буде перевірена і у разі виявлення порушення з боку співробітника, будуть застосовані заходи дисциплінарного стягнення.
Про рішення Ви будете повідомлені.
Приносимо вибачення за ситуацію, що склалася.
З повагою, ПриватБанк.
+
+5
sanch ☺
sanch ☺
20 марта 2013, 22:49
琚 灏
#
«Карта «Універсальна», видається для того, щоб активувати та отримати доступ до раху» — т.е. Вы сейчас официально подтверждаете, что банк ведет агрессивную политику и навязывает клиентам услуги?
+
+5
55HH77
55HH77
21 марта 2013, 10:21
Иван
#
Картку Універсальну мені саме нав«язали.
+
+2
Igr
Igr
3 июля 2013, 20:08
#
Сьогодні в мене була така ж сама ситуація з універсальною карткою. Лише після того, як я сказала, що напишу заяву на роботі і відмовлюся від їхніх послуг, співробітники банку погодилися видати мені лише одну картку для виплат. У мене раніше вже були проблеми (приблизно 7 років назад) з нарахуванням, невідомо звідки взятого, кредиту на звичайну картку, причому нарахування було не лише в мене. Після того випадку я вам взагалі не вірю. Шановне керівництво Приватбанку! Ви навіть не уявляете собі, як нас, громадян, дратує, коли нав*язують якісь картки без нашої на те згоди. При чому робиться це досить агресивно. Мені ваші переваги інших карток не потрібні, ваш банк мене цікавить тільки з точки зору отримання моєї зарплатні, яку я можу отримувати без проблем і в бухгалтерії. Після таких походів в банк не хочеться в майбутньому мати з вами ніяких справ.
+
0
Igr
Igr
3 июля 2013, 20:12
#
І ще запитання. Нащо клієнтів фотографувати із звичайними картками? — це замість підпису?
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
4 июля 2013, 11:37
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Igr, доброго дня!
Процедура фотографування є обов'язковим пунктом для забезпечення Вашої безпеки, що дозволяє ефективно боротися з шахрайством і не допускати можливості несанкціонованого використання Ваших коштів, які Ви довіряєте нашому банку. Нагадуємо: згідно умов та правил надання банківських послуг пункт 2.7.3.1.8. При укладенні договору Ви даєте згоду банку на здійснення фотозйомки себе, зберігання Банком фотографій. Більш детально ознайомитися з інформацією, Ви можете на сайті privatbank.ua/rules/index.php?docid=1a5y095izxihe6qc0bjtclzvtvzdj2fgsyeufx3xggq4.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Igr
Igr
4 июля 2013, 12:07
#
Мені ніхто ніякого договору не давав читати.
+
+1
sanch ☺
sanch ☺
9 июля 2013, 22:36
琚 灏
#
Все это фигня на поносном масле, безопасность для банка — да, т.е. как потом притянуть клиента к ответственности, ведь оформление кредитнго договора осуществляется только в письменном соглашении (договором) с клиентом. Поэтому многие, что подкованы юридически, могут брать кредиты выплачивая только тело кредита (нет договора — нет кредита).
Кстати Вы праве законодательно затребовать от банка и бесплатно «примірник договору» со всеми приложениями (не копию) сославшись на то, что его Вам не предъявили. Если не ответили в течении 30 дней — заявление в прокуратуру (копии уведомлений о доставке письма с описью и само письмо), написали фигню — заявление в НБУ (аналогично).

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд