ВХОД
Вернуться

«ПриватБанк» сприяє збільшенню крадіжок коштів з банківських карт

vitaminzvm vitaminzvm
12 марта 2013, 16:40
без оценки
21 лютого 2013 року став жертвою шахрайских дій, крадіжки грошових коштів з платіжної картки ПАТ КБ «ПриватБанк» на суму 727,73 грн. (сімсот двадцять сім гривень сімдесят три копійки). Подібний випадок крадіжок неодиничний, має масовий характер і несе загрозу безпеці банківської системи. ПАТ КБ «ПриватБанк» без попередження клієнтів в односторонньому порядку впровадив функцію безкарткового зняття готівки з банкоматів, використовуючи при цьому тільки мобільний телефон, знизивши тим самим безпеку коштів на картці, безпека на пряму залежить від мобільного оператора, який не несе відповідальність за кошти. Таким чином ПАТ КБ «ПриватБанк» сприяє збільшенню крадіжок коштів з банківських карт. Шахраям досить переоформити на себе картку мобільного зв'язку (на яку закріплена картка Приватбанку) і мати повний доступ до коштів на картці ПриватБанку.

Я являюся клієнтом ПАТ КБ «ПриватБанк». 21 лютого 2013 року на українських інтернет порталах www.emarket.ua, www.slando.ua, www.torg.ua я розмістив оголошення про продаж планшетного ПК. Незадовго після розміщення до мене зателефонувала людина (0632209967) з наміром купити даний товар, з якою ми узгодили по телефону спосіб оплати – передоплата на мій картковий рахунок в ПАТ КБ «ПриватБанк» і спосіб доставки – перевізник «Нова пошта» (оскільки так званий клієнт проживав в іншому місті). Адресу доставки сказав, що сповістить мені після оплати за допомогою смс повідомлення. Я надіслав йому номер своєї картки і чекав перерахування коштів на свій рахунок. О 19:17 цього ж дня до мене надійшов дзвінок з приватного номера. Чоловік представився представником ПАТ КБ «ПриватБанк» і сказав, що до них поступила заявка на перерахування суми в розмірі 3700 гривень (сума яка була обумовлена мною та клієнтом) на мій картковий рахунок і для підтвердження цієї операції попросив назвати коди з смс повідомлень, які він мені надіслав з номера 10060 під час нашої розмови. Назвавши йому ці дані, чоловік ввічливо попрощався і після закінчення нашої розмови я отримав смс сповіщення з того ж самого номера 10060 про зняття готівки з банкомату у розмірі 700 грн. (сімсот гривень) і 27 грн. (двадцять сім гривень) 73 коп. (сімдесят три копійки) – комісія за зняття готівки. Я відразу ж зателефонував на гарячу лінію ПАТ КБ «ПриватБанк» для з’ясування цих обставин. Оператор ПАТ КБ «ПриватБанк» сказав, що вас обманули і запропонував мені заблокувати картку, на що я погодився. На наступний день я звернувся в відділення ПАТ КБ «ПриватБанк» в своєму місті для написання заяви на службове розслідування, а також в правоохоронні органи з написанням заяви за фактом шахрайства. По сьогоднішній день не отримав жодної відповіді ні від одної з цих установ. До моменту шахрайства на моєму картковому рахунку знаходилися гроші у сумі 9 грн. 20 коп. (дев’ять гривень двадцять копійок). Основна частина знятих шахраями коштів були кредитними. Платіжну картку в ПАТ КБ «ПриватБанк» я відкрив виключно для розрахунків в точках продажів за власні зараховані кошти на картковий рахунок і встановлення кредитного ліміту я не просив, тому що ніколи не користувався кредитами і не мав наміру користуватися. Знята шахраями сума являється половиною моєї місячної заробітної плати. 5 березня я написав заяву на проведення обєктивного службового розслідування голові НБУ.

Комментарии (12)

+
0
Silence
Silence
12 марта 2013, 16:45
#
...і для підтвердження цієї операції попросив назвати коди з смс повідомлень, які він мені надіслав з номера 10060 під час нашої розмови. — я так поняла, что все бы ничего, но вот коды называть не следовало
+
0
vitaminzvm
vitaminzvm
12 марта 2013, 16:53
Віталій
#
Про систему безкарткового зняття коштів без використання картки я не знав. Цю функцію приватбанк впровадив в односторонньому порядку, не попередивши про це своїх клієнтів. Якби приватбанк попередив мене (своїх клієнтів) про це, можливо б вдалося запобігти цьому.
+
0
cnfhsq
cnfhsq
12 марта 2013, 17:08
#
Сочувствую, но денег вы скорей всего не увидите.
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
12 марта 2013, 18:40
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Vitaminzvm, добрий вечір!
У разі несанкціонованого використання Ваших коштів, третіми
особами, рекомендуємо звернутися в будь-яке зручне відділення банку для
написання заяви в службу безпеки, докладно описавши
сформовану ситуацію.
Про результати проведення службового
розслідування Ви будите повідомлені.

Шановний клієнт, нагадуємо Вам, що головна умова фінансової безпеки — зберігати свої особисті дані в секреті, в тому числі PIN та CVV коди карт, одноразові паролі які надходять на мобільний телефон, паролі для доступу до рахунку або послуг банку, і ні за яких обставин не передавати їх стороннім.

З повагою, ПриватБанк.
+
0
vitaminzvm
vitaminzvm
12 марта 2013, 19:11
Віталій
#
Шановний PrivatBanker, добрий вечір!
Ви перед тим як давати відповідь читаєте весь текст мого відгуку?
«рекомендуємо звернутися в будь-яке зручне відділення банку для
написання заяви в службу безпеки, докладно описавши
сформовану ситуацію.» В викладеній мною інформації написано, що я звернувся в «зручне дя мене відділення» з написанням заяви на службове розлідування. Але жодної відповіді на нього я не отримав по сьогоднішній день. На гарячій лінії ПБ жодної відповді по цьому питанню мені не дають. Кажуть всі питання — у відділення. Навіть не можуть сказати чи зарестроана моя заява, оскільки в мене склались сумніви, що подане мною звернення було знищене (викинуте) після мого візиту до відділення, щоб не створювати собі зайвих клопотів. А на гарячій лінії не можуть дати такої відповіді чи ця заява поступила від мене (повинен ж вестися якись реєстр звернень-заяв).
+
0
vitaminzvm
vitaminzvm
12 марта 2013, 18:49
Віталій
#
Шановний PrivatBanker, добрий вечір!
Ви перед тим як давати відповідь читаєте весь текст мого відгуку?
«рекомендуємо звернутися в будь-яке зручне відділення банку для
написання заяви в службу безпеки, докладно описавши
сформовану ситуацію.» В викладеній мною інформації написано, що я звернувся в «зручне дя мене відділення» з написанням заяви на службове розлідування. Але жодної відповіді на нього я не отримав по сьогоднішній день. На гарячій лінії ПБ жодної відповді по цьому питанню мені не дають. Кажуть всі питання — у відділення. Навіть не можуть сказати чи зарестроана моя заява, оскільки в мене склались сумніви, що подане мною звернення було знищене (викинуте) після мого візиту до відділення, щоб не створювати собі зайвих клопотів. А на гарячій лінії не можуть дати такої відповіді чи ця заява поступила від мене (повинен ж вестися якись реєстр звернень-заяв).
+
0
Silence
Silence
12 марта 2013, 22:02
#
Отправьте заявление почтой — ценное письмо с описью. Но, соглашусь с nfhsq — скорее всего, денег Вы не увидите
+
+4
Letos
Letos
14 марта 2013, 12:29
Вольдемар
#
Блин, люди, ну как же так! правду говорят: всё гениальное просто!
Написано, что НЕЛЬЗЯ разглашать одноразовые пароли, значит НЕЛЬЗЯ!
+
+4
vitaminzvm
vitaminzvm
9 апреля 2013, 12:10
Віталій
#
ПАТ КБ «ПриватБанк» в повному обсязі повернув мені всю суму вкрадених коштів з моєї карти. Велике їм спасибі! Дякую тим хто поміг мені в даній ситуації (в тому числі працівникам ПАТ КБ «ПриватБанк»)!
+
0
Silence
Silence
9 апреля 2013, 12:13
#
А мошенников то поймали?
+
+4
vitaminzvm
vitaminzvm
9 апреля 2013, 12:21
Віталій
#
Еще нет! служба безопасности Приватбанка и милиция этим занимаеться

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд