ВХОД
Вернуться

ПБ, як його бачу я.

wolbz wolbz
22 января 2013, 19:59
без оценки
Моя історія не така сумна, але теж не така весела. Життя заставило завести карту карту Classic. Прийшов до банку, написав паперу, сказали прийти через 7 днів. Прийшов забирати картку. Довго не могли ми її активувати з менеджером її, як виявилось пізніше по причині технічних проблем із системою (сервак приліг мабуть). Відпустили мене додому так і не активувавши картку. Через кілька днів мав отримати на неї кошти від одної людини. Та людина мені їх через систему 24 переказала, але вони не дійшли до мене, як виявилось причина в моїй картці. Не було ПІНа на ній, і система захисту заблокувала операцію. Не смертельно, з сапортом порішали цю проблему. Але ж блін, невже не можна було попередити, чи на край дати інструкціюмануал короткий (на руки віддали лише квитанцію про спалту 100 грн і саму кртку)?

А ще підхарює виклянчування по 1 грн чи лайк у соц. мережах коли змінюєш якісь налаштування картки в системі 24. Коли я змінюю ліміт оплати в інтернет (кожен раз) просять лайкнуть чи витратити 1 грн, блін, ну це виглядає просто смішно! На рівні циган які клянчать пару копійок, а якщо не даси то порчу наложать =))). Невже їм мало 1% від моїх операцій, та 100 грн кожен рік абонплати + 3-5 грн кожен місяць за смс-банкінг.

Про виписки я думаю всі чули, як вони не сходяться кожен місяць. А ще історія з оплатою послуг від Гугл. Розрахунки у мене з Гугл в ГРН, коли я оплачую послуги з мене зверху знімають до 5% суми!!! Колись я запитав у підтримки в чому справа, мені сказали, що сума конвертується у доллари, а потім знову назад в гривні і залежно від курсу на момент зписання коштів ця різниця вираховується з мене. Питання? НАВІЩО КОНВЕРТУВАТИ У ІНШУ ВАЛЮТУ, ЩОБ НАЗАД В ГРИВНЯХ ЇЇ НАРАХУВАТИ??? А відповідь проста, щоб зтирить у вас з рахунку оті 5%

Слабка сторона також і персонал. У зв*язку з великою мережею мабуть тяжко знайти достатню кількість компетентних працівник, та й зарплати в них мабуть не дуже високі, звідси такий і результат. Але і трапляються цілком адекватні працівники, які реально допомагають вирішити проблеми, можливо мені фартило на них потрапити.

Ну і пару позитивних слів. Приват 24 радує, всетаки як не крути, а життя він полегшує, операції проходять швидко, дизайн кльовий, інтерфейс зрозумілий. Під андроїд дуже зручний клієнт. Дуже багато банкоматів та терміналів, глючні вони трохи, але їх реально багато. З захистом карток в інтернеті також все порядок, якщо мати рівні руки і трохи головою думати, то ніяких інцидентів з вами не трапиться. Фізичний захист паганенький, по сьогоднішній день клонують карти з магнітною стрічкою.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд