ВХОД
Вернуться

клієнт не на першому місці...

maydanya maydanya
3 декабря 2012, 15:08
без оценки
15 серпня 2012 року я прийшла у Харківське відділення ПБ у м.Києві для оформлення іменної картки. Менеджер банку пообіцяла, що картка буде за два тижні. Через місяць виявилося наступне:
«Ви оформлювали картку у менеджера, яка була у нас у відділенні на заміні і тому вашу картку надіслали у її відділення (№32 у м.Києві). Вам треба поїхати туди і забрати її там».
Я пояснила, що картку я оформлювала у цьому відділенні і забирати її теж буду тут, особливо беручи до уваги те, що я на 7 місяці вагітності, а відділення знаходиться на іншому кінці міста. Менеджер, м’яко кажучи, не дуже зраділа моєму поясненню і кривлячи обличчям почала вирішувати цю проблему. У кінці кінців сказала, що можливо вони якимось чином скооперуються і вона принесе мою картку, але це буде не раніше, ніж за два тижні. Ось така мені послуга від неї…
5 жовтня – картки немає. Пояснення менеджера: «У меня не было времени заниматься этим». Я записала її прізвище та імя (Сидорович Ольга Василівна) та попередила про написання скарги, сподівалася, що це пришвидшить процес. Але ні. 25 жовтня я надіслала 6 (!!!) скарг (справа вже набула принципового значення) на різні посадові імена — жодної реакції.
Скрізь тикаєте свої послуги та картки, а коли доходить до справи, то ні картки, ні коштів. Досить неприємна ситуація, особливо враховуючи те, що картка не є безкоштовною і за її відкриття я заплатила кошти (хай і невеликі).

Комментарии (2)

+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
3 декабря 2012, 16:22
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Шановний клієнт, надана Вами інформація буде перевірена і будуть прийняті відповідні заходи.
З повагою, ПриватБанк
+
0
PrivatBanker
PrivatBanker
4 декабря 2012, 14:22
ПриватБанк, Днепропетровск
#
Шановний клієнт, вкажіть, будь ласка, Ваші контактні дані для зворотного зв'язку з Вами.
З повагою, ПриватБанк

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 
×
окно закроется через 20 секунд