MkT MkT
22 мая 2017, 15:24
без оценки
Подібна ситуація як і у відгуці Kateryna93. 18.05 проводили переказ з картки на картку через приват24, сайт постійно підвисав, тому завершення платежу (який знаходився у кошику) було здійснено через термінал. До отримувача платіж не надійшов. В приват24 платіж спочатку відображався як 'покупка, перевод средств, днепр head office'. Після звернення на гарячу лінію почав відображатись як 'списание с карточного счета'. Заявку розглядають вже 3дні, виглядає як просто саботаж роботи. Висновки очевидні…
Ответ банка
ПриватБанк
22 мая 2017, 18:48
Шановний Автор!
Приносимо свої вибачення за доставлені незручності.
Направте, будь ласка, в особистому повідомленні деталі ситуації, що склалася і контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли надати більш детальну консультацію і вирішити виниклі питання.
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться