para53 para53
21 апреля 2017, 11:55
1
Я більше року отримую виплати з Недержавного пенсійного фонду на свою пенсійну картку і ніколи з мене комісію не нараховували по березень 2017 року, а в квітні вирахували з суми 0,5%. Подзвонив на гарячу лінію. Мені пояснили, що платіж прийшов не як спецвиплати, а як звичайний переказ. Я попросив конкретно пояснити в чому різниця в платежах, адже в призначенні одне і теж саме написано. Молодий чоловік відповіді мені не зміг дати. Я попросив зробити запит до спеціалістів, який був здійснено 13.04. Пройшло 8 днів і 21.04. мені дзвонить крупний спеціаліст Приватбанку і точка в точку повторює те що, я почув уже на колцентрі. Коли я задав питання так в чому конкретно різниця між попереднімі платежами і тим. з якого взяли комісію, відповісти вона на це питання вона не змогла. Я попросив дати мені конкретну відповідь, на поставлене питання на що мені обіцяли надати відповідь протягом місяця на мою електронну адресу. Мене як колишнього працівника НБУ просто вражає низький професійний рівень працівників банку. Крім заучених якогось фраз вони, суті яких вони не розуміють вони зовсім не володіють конкретними питаннями. Невже для того, щоб зрівняти дві платіжки і пояснити конкретну причину нарахування комісію потрібно місяць.
Ответ банка
ПриватБанк
21 апреля 2017, 13:09
Направте, будь ласка, в особистому повідомленні Ваші контактні дані, вказавши посилання на відгук, щоб ми могли перевірити інформацію і надати коментарі по Вашому питанню.

Комментарии (1)

+
0
09104
09104
21 апреля 2017, 21:50
Киев
#
Разные платежи — разная тарификация. Не все платежи считаются социальными.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться