olllga olllga
3 января 2017, 20:48
без оценки
27.12.2016 року закінчився депозит в ЄВРО. Розірвала угоду.Пообіцяли повернути(усно і на телефон приходять СМС) -спочатку 03.01.2017року, потім 04.01.2017 року, потім- 10.01.2017 року...і так здається до безмежності… от вам і нам націоналізація.А президент обіцяв, що все з даним банком буде добре після націоналізації.Все дуже добре!!! Краще не буває… Кругом обман. Користується держава безпроцентно моїми коштами!!! Люди, чи комусь повернули депозит???

Комментарии (4)

+
0
Qwerty1999
Qwerty1999
3 января 2017, 20:54
Qwerty, Ольгино
#
С наличной евро-валютой проблемы не только у Приватбанка.
+
0
Mikhrin
Mikhrin
3 января 2017, 21:32
#
Зеркальная ситуация перенос на 03.01, потом на 04.01, теперь на 10.01.Новая тактика сначала приходила смс с отказом и нужно было перезаказывать, сейчас смс с обнадёживающей ложной датой, так сказать лишний раз не морочить голову работникам и поменьше создавать скандалов на отделении.
+
+15
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
4 января 2017, 8:59
ПриватБанк
#
Olllga, доброго дня!
Приносимо вибачення за незручності, спричинені цією ситуацією.
В даний час, через велику кількість замовлень, співробітники можуть не встигати підкріплювати відділення валютою в повному обсязі по всіх замовленнях.
Ми сподіваємося на Ваше розуміння, і просимо провести повторне замовлення коштів на більш пізній період.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
Юрий К
Юрий К
4 января 2017, 12:07
Одесса
#
Точно такая же ситуация! Морочат голову смс ками 30,3,4, а теперь 10. с переносом даты, валютный вклад закончился 25 декабря, отдавать не хотят!

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться