Минфин - Курсы валют Украины

Установить

Отримання картки з фото

×

Введите ваш E-mail
для оформления подписки:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!


Уважаемый Андрей!

В дополнение к оформенной подписке
вы можете также получать:

Подписаться

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
×

Получайте по E-mail самые главные
финансовые новости Украины и мира:

Подписка оформлена успешно

На указанную вами электронную почту отправлено
письмо с подтверждением подписки.

Мы рады, что вы с нами!



Вернуться на сайт
Подписаться
lch 30 ноября 2016, 16:59
Два рази звертався до відділення Магнус що у Львові Петлюри 2.
Обидва рази операціонисти зайняти, перший раз обслуговує клієнта ( більш ніж годину часу) іншого разу шось робе у планшеті я зайнята, друга людина — працює тільки з юрідичними особами…
А за картки я між тім оплатив по сто грн, та плачу членський внесок у голд клуб…
Думав відкрити у них рахунок ІП — та вже не буду по такого хамського відношення до клієнта я не бачив.

Комментарии - 7

+
0
BoOsinka
BoOsinka
30 ноября 2016, 18:17
#
Тю, а Вы думали, что за Вами будут бегать с носовым платком или что?
Карты Голд сейчас у всех есть. 20 грн или 100 грн — это копейки для типо «статуса», типо «обслуживания без очереди».

Так что молча присаживайтесь в общую очередь — будете за «депозитами», новыми пенсионными картами, картами «юниора» и полисами ОСАГО.
+
0
lch
lch
1 декабря 2016, 9:57
#
А депозит у 20к грн та обороти 30-40к це що копіїки?
Я так гадаю пора закінчувати з ним та переорієнтовуватися на УкрСіб або Кредо Банк.
+
+1
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
30 ноября 2016, 18:55
#
Добрий день!
Нам дуже шкода, що Вам довелося зіткнутися з негативом при обслуговуванні у нашому банку. Якщо Вас не утруднить, направте, будь ласка, у відповідь на цей лист опис ситуації, адресу відділення, дату і час звернення і контакти для зв'язку, щоб ми могли розібратися і вирішити питання. Приносимо Вам свої вибачення. Сподіваємося на зворотний зв'язок!
+
+10
lch
lch
1 декабря 2016, 10:10
#
Доброго дня,

перший раз звернувся до банку біля тижня тому — чекав годину, поки оформлювали картку іншому клієнту, а інший спеціаліст займався своїми ділами ( я так зрозумів що вона спеціалізується на юр. особах) адже могла знайти хвильку часу та видати мені картку.
іншого разу — учора десь біля 4й години заходжу до відділення — один спеціаліст щось робе у планшеті — « Я зайнята, не чіпайте мене» а інша ( ота що по юр. особам) щось робе в ПК, ну якщо усі зайняти то й мені там нема чого робити… Мабуть сповіщу усіх своїх знайомих, що вже не співпрацюю з приватом та і їм не раджу, бо банк хамів і неадекватів, їм тільки гроші давай…
П.С. як я можу повернути картки з фото? бо з таким відношенням вони мені і дупу не здалися.
+
0
makssss
makssss
1 декабря 2016, 8:06
#
Мне тоже смешно, когда все указывают на статус голд карточки. Во многих банках люди и так платят 10-20 грн просто за обслуживание карты, а тут типа вип клиент за 20 грн. Хотите поменьше очереди — делайте вип-карточку (платинум, инфинити).
+
0
lch
lch
1 декабря 2016, 9:55
#
Я ї не проти, але впевнений що нічого не зміниться, це політика привата — клієнти бидло, а у нас розвинута клієнтська мережа… Задовбали
+
0
09104
09104
4 декабря 2016, 23:44
#
Имеете право выбрать другой банк. Но помимо очередей есть и другие показатели, в том числе надёжность. Так что определяйтесь.
Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться
 

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка

Курс валют в Приватбанке

Валюта Покупка Продажа
EUR 42 43
USD 39.35 39.95
Все курсы банка