Matsyuk1 Matsyuk1
22 ноября 2016, 19:39
без оценки
Уже декілька років з Приватбанком, і з кожним разом все більше і більше в них розчаровуюсь!
Декілька місяців тому, мені заблокували Приват24, та карти, у зв«язку з виявленням шахрайських дій на моєму акаунті. Добре… буває різне ( як зазвичай телефонували з номеру 3700, і запитуали всі дані)…
Тепер, проводжу платіж, що мене вбиває, це те що я СКИДУЮ СВОЇ ВЛАСНІ КОШТИ!!! куди, кому, нащо… пойоєму не Ваше ( ПБ) діло!.. А мені вибиває, що для підтвердження платежу зателефонуйте 3700. Дзвоню… І ТУТ ПОЧИНАЄТЬСЯ!: Кому скидуєте кошти? навіщо? Ви цю людину знаєте особисто? скільки йому років? звідки він?
Яке Ваше діло ?! до того, кому і навіщо я скидую СВОЇ ГРОШІ?! Мало нажились на нас?
Акаунт заблокували, і картки… дзвоню до оператора… сказали підійти до банкомату, та ввести свій номер телефону ( який вже 5 років без змін прив»язаний до приват24). Перепитую, це вирішить мою проблему? ТАК ( відповідає оператор ПБ)
Приходжу з банку додому, заходжу в Приват 24, а мені до повног щастя заблокували і картки!!!
Дзвоню… ПБ: для вирішення проблеми, зверніться до відділення банку.
Ви знущаєтесь? Я щойно звідти прийшла!!!
ПБ: Вибачте за незручності!!!
Скажіть будь ласка, Ви замість операторів, кого роботів садите?
Іду в банк вкотре… пояснити мені причину толком ніхто не може, низають плечима. Картки розблокували, доступ до привату відновили.
Приходжу, повторюю свій платіж ( в якому була відмова) знову таж ситуація, для підтвердження дзвоніть на 3700!..
ДЗВОНЮ… мене засипають питаннями, на диво не запитали колір волосся, та що я їла… запитували все, як про мене так і про отримувача коштів
Дурні питання, про місяць коли ви отримали картку ( щоденник веду і записую всі важливі дати пов«язані з коханим банком)
За 20 хв розмови вкінці, коли я пригрозила покинути їхній дурний банк мені погодились підтвердити платіж. Обуреню нема меж!

Комментарии (2)

+
+7
09104
09104
22 ноября 2016, 20:25
Киев
#
Тяжёлый случай перестраховки. Вопрос в назначении карты и лимитах. Они даже к платёжному терминалу без звонка на мобильник не пускают, что весьма оригинально.
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
23 ноября 2016, 17:20
ПриватБанк
#
Шановний Автор!
Нам дуже шкода, що Ви зіткнулись з такими проблемами.
Деякі операції перевіряються, щоб не допустити спроби шахрайства. При проведені перевірки платежу, співробітник має провести процедуру верифікації та впевнитись, що саме власник картки здійснює платіж.
У разі, якщо Ваша картка ще не була розблокована, повідомте, будь ласка, нас про це приватним повідомленням або на пошту help@pb.ua
З повагою, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться