serduk0410 serduk0410
22 ноября 2016, 12:15
без оценки
19.10.2016 року підписала договір про пайову участь в будівництві в м.Бровари Київської області для придбання квартири. Рахунок забудовника в Приватбанку. Щоб зменшити вартість квартири, вирішила оплатити кошти протягом 2-х днів. Частину коштів сплатила самостійно через термінал Приватбанку. А для оплати решти, відкрила картку в Приватбанку. Позичила в знайомого 300000 грн. за договором позики. 20.10.2016 кошти перерахували на мою картку в Приватбанку. Цього ж дня, зателефонували з Приватбанку, запитали, чи чекаю я кошти та попросили вислати документи, що підтверджують економічну доцільність зарахування коштів на електронну адресу fin.documenti@privatbank.ua. Надала договори про пайову участь та позики. На рахунку гроші так і не з'явились, на 3700 повідомили, що я вчинила шахрайські дії та мою картку заблоковано. Більше місяця кошти не зараховують на мою картку. Кошти позикодавцю не повернули. Постійно являюся до забудовника та прошу не нараховувати мені штрафні санкції. Показую всі листи до Приватбанку. На всі мої дзвінки до банку (3700) відповідь одна: «чекайте вашою справою займаються фахівці». На письмові запити до банку – відповіді відсутні. Написала скаргу до НБУ та до Голови правління банку. Відповіді теж не має. На help@pb.ua листи відправляю майже кожного дня, у відповідь отримую стандартний відпис: «вашою справою займаються фахівці, чекайте». Що мені робити далі, як вирішити мої питання???

Комментарии (11)

+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
22 ноября 2016, 12:46
ПриватБанк
#
Доброго дня.
На жаль, за наявними у нас даними, нам не вдалося знайти Ваше звернення на пошту, щоб перевірити результат його обробки. Повідомте, будь ласка, нам особистим повідомленням на форумі e-mail, з якого Ви відправляли лист, щоб ми могли перевірити інформацію.
Сподіваємося на зворотний зв'язок.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
serduk0410
serduk0410
23 ноября 2016, 10:48
Любов Олексіївна
#
Доброго дня!
Цікава відповідь, якщо Вас немає даних, це означає що, або Ви є не компетентна особа, або в ПриватБанку великі проблеми з узгодженістю дій різних відділів! Перший лист мною направлений 27.10.2016р 13:37 з пошти lt_pavel@ukr.net, інші листи з пошти serduk_0410@ukr.net. Мною направлені рекомендовані листи через Укрпошту, та отримані повідомлення про вручення: №0104224251564 від 26.10.2016р, №0101413275440 від 04.11.2016р, №0104223538835 від 09.11.2016р.
+
0
Станислав Косовцов
Станислав Косовцов
22 ноября 2016, 15:26
Украина, Харьков
#
Да, странная история, но так как это приват, то неудивительная. Официальную переписку нужно вести через заказные письма с уведомлением о доставке и с описью вложений, чтобы потом не говорили, что ничего не приходило или пришел пустой конверт. А единственное правильное и законное решение в подобных ситуациях, когда нарушаются ваши права — это обращение в суд.
+
0
marik66
marik66
22 ноября 2016, 21:03
#
Какой тип карты открыли?
Но, в любом случае, не тот банк Вы выбрали, чтобы такие суммы на карту получать от третьего лица…
+
0
serduk0410
serduk0410
24 ноября 2016, 14:09
Любов Олексіївна
#
Спочатку звернулись в відділення Приватбанку, за консультацією, детально розповіли ситуацію менеджеру, про те хто, кому, за що і яку суму буде перераховувати! В мене була карта для проплат, але менеджер порекомендував відкрити Універсальну. Ми всі дії узгоджували з працівником ПриватБанку, і нас запевняли що кошти зарахуються моментально, але так як,  перераховують з іншого банку, то максимум 1-2 дні!
+
0
marik66
marik66
24 ноября 2016, 19:34
#
Никогда не советуюсь с менеджерами Приватбанка. Они НИЧЕГО НЕ РЕШАЮТ и ради своих бонусов будут только хвалить этот банк. От них ничего не зависит, всё решает головной офис в Днепре. А головной офис увидел вновь открытую карту и что куча денег на неё идет, вот и заблочил их. То есть, по логике ПБ, они борятся с обналичкой якобы преступных доходов. Знаю только, что разбираются они долго. Ну, дай бог чтобы вопрос решился и деньги отдали. 
+
0
Pens
Pens
23 ноября 2016, 18:43
Pens, Киев
#
300К грн для банка мелочь. Но когда таких клиентов набираются сотни, а то и тысячи, то это уже совсем другие суммы. И все эти заблокированные миллионы/миллиарды(условно) крутятся, принося прибыль лично бонифациям и руководству, разных уровней, банка. Да и необязательно блокировать «крупных» клиентов, можно и по 3-5К пару-восемь тысяч прикрыть, якобы мошенников. Я могу только предположить, что в банке совсем все плохо, раз репутацию, которая нарабатывалась годами, сливают в унитаз такими действиями. Очень жаль, в банке достаточно плюсов, но имхо, с такой политикой, банк будет скорее терять клиентов, чем приобретать...:(((
+
0
slonopotam
slonopotam
24 ноября 2016, 1:47
Киев
#
« Частину коштів сплатила самостійно через термінал Приватбанку.»

Хренасе, люди уже покупку квартиры через терминал оплачивают. Во до чего технический прогресс дошел=)
+
0
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
24 ноября 2016, 11:55
ПриватБанк
#
Serduk0410, доброго дня!
Вишим питанням ще займаються наші фахівці. За результатами розгляду Ви будете повідомлені.
З повагою, ПриватБанк.
+
0
serduk0410
serduk0410
24 ноября 2016, 12:54
Любов Олексіївна
#
Доброго дня!
Яке питання? Я не бачу ніякого питання, кошти надійшли в ПриватБанк, усі документи підтверджуючі легальне походження теж надіслані… що можна вирішувати весь цей час? Якщо в вас є підозра в шахрайстві з мого боку, як заявив один з ваших працівників на 3700, то офіційно поясніть в чому та передайте справу до відповідних органів! А на даний час, це шахрайство, та привласнення чужих коштів ПриватБанком! 34 доби «фахівці» вирішують чиї це кошти, і куди їх зарахувати???
+
0
VadYYa
VadYYa
28 декабря 2016, 12:53
#
Хо-хо. А нас, я так понимаю, набирается все больше и больше. Я по причине блокировки Приватом моих средств (с 10.11.2016) уже в состоянии истерики. Приват украл деньги. Регламентные сроки (как мне сказали у них финмониторинг по данной отправке, с р/с другого банка) уже давно сорваны. Я должен куче народу денег (спасибо кто ждет), налог также оплачивал из одолженных денег (я ФОП). И на сегодняшний день: «Ваше дело рассматривается специалистами». Пoдoнkи. Самые натуральные. Как мне сказали юристы: нужно подавать в суд. Дело-то я выиграю (скорее всего), но приват тоже в курсе, что это не менее полугода времени. И кто из нас заинтересован в бесплатном кредите? Все подтверждающие документы высылал три раза (fin.documenti@privatbank.ua). Держу контакт с зав.отделением. Мою заявку уже переносили три раза. Я теперь искренне желаю кончины данному учреждению. Благодаря им я действительно начал ощущать как человек становится банкротом. Государственным банк стал — но название ПРИХВАТ так и не поменялось. Бандиты есть бандиты. Хотя, что я удивляюсь…

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться