oxana paustovska oxana paustovska
7 октября 2016, 14:44
без оценки
24.05.16г. по вине кассира отделения сумма 286.44 грн. вместо киевенерго была проплачена на счет гиоц. 17.07.16 гиоц вернул эти деньги. До сих пор банк не возвращает мне мои деньги. Потрачены часы моего времени на разговоры с о службой поддержки, хождения в отделение, формирование десятков запросов и всё бесполезно. Я так понимаю, что банк просто ворует средства своих клиентов.

Комментарии (2)

+
0
oxana paustovska
oxana paustovska
7 октября 2016, 14:55
kyiv
#
У відповідь на Ваше звернення, Комунальне підприємство «Головний інформаційно-обчислювальний центр» (далі – КП ГІОЦ) повідомляє наступне.

Платіж в розмірі 286,44 грн. від 24.05.2016 року за житлово-комунальні та інші послуги було повернуто платіжним дорученням № 229386 від 17.06.2016 р. до банківської установи через помилки в документах на переказ цих коштів. Пунктом 1.3 гл. 1 р. IV Інструкції про ведення касових операцій банками в Україні, затвердженої Постановою НБУ від 01.06.2011 р. № 174 передбачено, що касові документи мають містити такі обов'язкові реквізити: найменування банку, який здійснює касову операцію, дату здійснення операції, зазначення платника та отримувача, суму касової операції, призначення платежу, підписи платника або отримувача та працівників банку, уповноважених здійснювати касову операцію.

Для ідентифікації сплат за житлово-комунальні послуги, в призначені платежу необхідно зазначити: о/рахунок, відомості про отримувача платежу (житлова організація, виробник/виконавець комунальних послуг тощо), зазначення житлово-комунальної послуги та суму, яку Ви сплачуєте за дану послугу.

Тому, для вирішення питання повернення коштів, Вам необхідно звернутися безпосередньо до банківської установи, в якій Ви сплачували рахунок за житлово-комунальні та інші послуги.

еспланадна 28 кв.12

оксана паустовская

opaustovskaya@ukr.net

24.05.16 на кп гіоц була помилково перерахована сума 286.44 грн. зо водовідведення гарячої води, про що приват
+
+15
PrivatBankQM
Ответ банка
PrivatBankQM
7 октября 2016, 14:57
ПриватБанк
#
Добрый день, уважаемый Автор!
Позвольте, пожалуйста, нам детальнее рассмотреть Ваш случай и помочь. Сообщите на help@pb.ua описание ситуации и контакты для связи с Вами, указав ссылку на отзыв. Надеемся на обратную связь!
С уважением, ПриватБанк.

Написать комментарий

Чтобы оставить комментарий, нужно войти или зарегистрироваться